سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايرانپور خبر داد

تدوين بيانيه 175 نماينده در واكنش به اظهارات اخير رئيس‌جمهور

نماينده مردم مباركه با بيان اينكه بيانيه 175 نماينده در اعتراض به اظهارات رئيس‌جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) تقديم هيئت رئيسه مجلس شد، گفت: نمایندگان در این بیانیه از رئیس‌جمهور تقاضا کردند فضای آرامش و تعامل را در کشور تقويت کند.

علي ايرانپور نماينده مردم مباركه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه بيانيه 175 نماينده در اعتراض به اظهارات رئيس‌جمهور امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) تحويل هيئت رئيسه شد، گفت: در اين بيانيه با اشاره به نشست خبري اخير رئيس‌جمهور در روز 11 مهر ماه از وي خواسته شد در يك فضاي تعامل و همدلي به بررسي مشكلات كشور و حل آنها بپردازد.
 
وي در ادامه به محور دوم اين بيانيه اشاره كرد و افزود: موضوع دوم بيانيه در رابطه با شيطنت‌هايي است كه جهان غرب و به ويژه امريكا عليه نظام جمهوري اسلامي صورت داده‌اند كه در آن عنوان شده قطعا آمريكا به اهداف پليدي كه دارد دست نخواهد يافت و ملت ايران مانند هميشه از اين فشارها و دسيسه‌ها سربلند بيرون خواهند آمد.
 
نماينده مردم مباركه در ادامه تصريح كرد: سومين و اصلي‌ترين محور بيانيه تاكيد بر تبعيت محض از ولايت فقيه و مقام معظم رهبري است تا انشاءالله همه مسئولين نظم بتوانند با تاسي از فرامين و منويات ايشان با وحدت و همدلي در حل معضلات كشور حركت كنند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بیانیه ، نمایندگان ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.