سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت زورگير، دقايقي پس از سرقت

رييس کلانتري 207 پرديس، ظهر امروز از بازداشت يک سارق زورگير در محدوده پرديس خبر داد و گفت:" اين متهم دقايقي پس از زورگيري شناسايي و بازداشت شد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس سروان مجتبي سهراب منش با اشاره به دستگيري يک زورگير در محدوده پرديس افزود : نيمه شب گذشته يکي از شهروندان تهراني ساکن محدوده فوق به ماموران گشت انتظامي مستقر در محل مراجعه کرده و عنوان داشت که هنگام تردد در يکي از محله هاي پرديس، مورد زورگيري فردي قرار گرفته که طي آن با تهديد چاقو وجوه نقد و تلفن همراه وي را ربوده است.
وي افزود: با توجه به اينکه امکان داشت هنوز متهم از محل دور نشده باشد، گشت انتظامي با دريافت مشخصات ظاهري اين متهم و اجراي طرح مهار موفق شد اين فرد را در همان محدوده شناسايي و بازداشت کنند.
سروان سهراب منش، ادامه داد:  اين متهم به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار گرفت که خود را "مهدي" معرفي کرده و عنوان داشت که با تهديد چاقو از مالباخته سرقت کرده است.
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" با استعلام از مرکز کنترل پليس تهران بزرگ مشخص شد که متهم بازداشت شده از اراذل و اوباش سابقه دار اين محدوده است که پيش از اين به اتهام شرارت، شرب خمر و سرقت بازداشت شده است.
سرهنگ سهراب منش در پايان گفت: با توجه به تفاسير و سوابق و اعترافات متهم، پرونده اي تحت عنوان دستگيري زورگير تشکيل و به همراه متهم و شاکي به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: بازداشت ، زورگیر ، دقایقی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.