سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ تیتر خبر رسانه ها در استقبال از رهبر:

استقبال مردم از رهبر انقلاب وصف انگیز بود

رسانه های خبری استقبال مردم خراسان شمالی از رهبر انقلاب را پرشور توصیف کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ خبرگزاری ها و رسانه های خبری در وصف 19 مهرماه و حضور مردم در استقبال از خراسان شمالی این حضور را با نشاط و ارادتمندانه خواندند.

خبرگزاری ایلنا در یکی از خبر ها خود با عنوان «جمعیت خراسان شمالی همگی به استقبال رهبری آمده اند» آورده است: مردم خراسان شمالی از شیعه تا سنی در کنار هم با شعار " شیعه، سنی بیر اولسون /آمریکا نابود اولسون " در استقبال از رهبر انقلاب اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش خبرگزاری ایسنا نیز در ارائه گزارشی از حضور مردم در خبری با عنوان « بجنورد تبدیل به ایران کوچک شده است » بیان کرده است: مشتاقان دیدار مقام معظم رهبري، از سراسر كشور به بجنورد آمده‌اند تا اين شهر به ایرانی کوچک تبديل شود.

خبرگزاری فارس نیز در توصیف این حضور با این عنوان خبری که «خراسانیان گنجینه فرهنگی خود را به نمایش گذاشته‌اند» آورده است: تلألؤ گوهر وحدت قومیت‌های خراسان شمالی در استقبال از رهبر انقلاب

خبرگزاری فارس: سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها، وحدت هرچه تمام‌تر خود را با حضور همه قومیت‌ها در استقبال از رهبر انقلاب به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری برنا نیز در به تصویر کشیده حماسه حضور ده ها هزاری مردم استان در استقبال از رهبری در خبری با این عنوان که «مسیرهای استقبال از رهبری در بجنورد مملو از ولایتمداران» ذکر کرده است:

مسیر میدان حضرت قائم (عج) تا چهارراه امیریه و استادیوم تختی شهر بجنورد، مملو از جمعیت مشتاق ولایت است به طوری که جای سوزن انداختن در این مسیرها نیست.

خبرگزاری ایرنا نیز با این عنوان که « بجنورد به عطر دل انگیز حضور سلاله پاک نبوی معطر شد»

آورده است: شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی به عطر دل‏انگیز حضور سلاله پاک نبوی، رهبر معظم انقلاب اسلامی معطر شده و موجی از شادمانی مردم ولایتمدار این استان را فراگرفته است.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب صبح امروز در میان استقبال مشتاقان ولایت وارد شهر بجنورد شد./س

برچسب ها: استقبال ، مردم ، وصف انگیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.