سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور پرشور اقشار مختلف دانشگاه علوم پزشکی قم در تجمع حماسی فدائیان پیامبر اعظم(ص)

اساتید، پزشکان، دانشجویان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دوشادوش مردم متدین و انقلابی قم هتک حرمت ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در تجمع بزرگ فدائیان پیامبر اعظم(ص) که صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در میدان آستانه قم برگزار شد، سپید پوشان جامعه سلامت، اساتید، پزشکان، دانشجویان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با سربندهای مزین به نام پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی ا... علیه و آله و سلم و با حضور در سیل خروشان مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم هتک حرمت ساحت نبی مکرم اسلام و اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعار «لا اله الی ا...، محمد رسول ا...، لبیک یا رسول ا...» و حمل پلاکاردهایی تولید فیلم موهن آمریکائی صهیونیستی دراهانت به پیامبر مهر و مهربانی و فرهنگ ناب اسلامی را به شدت محکوم و ضمن تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای و ارزش های رفیع اسلامی و دینی اعلام کردند تا زمانی که نفس در سینه و خون در رگهایشان جاری است اجازه نخواهند داد ذره ای جسارت و اهانت به ساحت نورانی ومقدس ائمه معصومین علیهم اسلام صورت گیرد و در همه حال آماده دفاع از ارزشها و مقدسات اسلامی هستند.
در این تجمع عظیم و پورشور حجت لاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه و تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) سخنرانی کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.