سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار ديگري از شورشيان در مناطق مختلف سوريه

شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در ريف حمص ، ريف حلب، دير الزور و حماه در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛‌ شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در ريف حمص ، ريف حلب، دير الزور و حماه در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند و منطقه خالديه در حمص و منطقه حميديه در شهر حماه به کنترل نيروهاي ارتش سوريه درآمده است .

ابو طالب البوحيه گفت نيروهاي ارتش سوريه کنترل منطقه خالديه را در حمص به دست گرفته اند .

وي افزود عمليات نظامي ضربتي نيروهاي ارتش سوريه که پيش از اين به شهر حلب متمرکز بود به شهر حمص تمرکز يافته است زيرا افراد مسلح  از حلب و شهرهاي ديگر سوريه و يا افراد مسلحي که از خاک لبنان به سوريه مي آيند در شهر حمص سنگر گرفته اند.ارتش سوريه ديروز کنترل خيابان عمار ياسر را در حمص به دست گرفت. اين خيابان يکي از مهمترين خيابانهاي منطقه خالديه در حمص محسوب مي شود .

امروز خبرها حاکي از آن است که ارتش سوريه تقريبا کنترل همه منطقه خالديه را به دست گرفته و فقط چند نقطه اي که مخفيگاه افراد مسلح محسوب مي شود باقي مانده و عمليات ارتش به اين چند نقطه متمرکز شده است .

سه کارگاه ساخت بمب در خالديه حمص شناسايي شد.صبح امروز درگيريهايي بين ارتش سوريه و افراد مسلح در شهر القصير در ريف حمص صورت گرفت. اين درگيريها به قتل بسياري از ا فراد مسلح منجر شد و شمار ديگري نيز دستگير شدند .

حمص تنها جايي نيست که ارتش سوريه در آن درگيري عمليات ضربتي موفقي است بلکه در ديرالزور نيز امروز پنج فرد مسلح کشته شدند. آنها به هنگام تلاش براي بمب گذاري يک ساختمان در منطقه رشيديه در شهر دير الزور کشته شدند .

همچنين درگيريهاي شديدي بين آلبو کمال صورت گرفت . گروهي از افراد مسلح در تلاش بودند از طريق آلبوکمال وارد دير الزور شوند اما با نيروهاي ارتش مواجه شدند که شماري از آنان کشته و زخمي شدند.

در حلب نيز که برخي از مناطق آن آرامش خود را بازيافته اند افراد مسلح به رفتگران حمله کردند و شماري از آنها در حمله افراد مسلح کشته شدند.

درگيريها در ريف حلب همچنان ادامه دارد و گروهي از افراد مسلح در مسير کفرتوران هدف قرار گرفتند و شماري از خودروهاي مجهز به دوشکاي آنان نيز منهدم شد.در حماه  نيز يک مقر فرماندهي افراد مسلح در منطقه حميديه منهدم شد و حميديه به کنترل ارتش سوريه در آمده است .

برچسب ها: هلکت ، مسلح ، سوریه ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.