سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نمایشگاه بین المللی مشهد رتبه دوم پوسترهای نمایشگاه های جهان را کسب کرد

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: پوسترهای نمایشگاه بین المللی مشهد درشانزدهمین دوره مسابقات بین المللی پوسترهای های نمایشگاه های جهان رتبه دوم را کسب نمود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های سیدجمال شوشتری با اشاره به جزئیات این دوره از مسابقات انجمن نمایشگاه های جهان( ufi ) گفت: این دوره از مسابقات با حضور 130 اثر از میان900 مرکز نمایشگاهی جهان در شهریور ماه امسال در کشور بلغارستان برگزار شد.

شوشتری افزود: از میان چهارده پوستر ارسالی نمایشگاه بین المللی مشهد که در تقویم انجمن نمایشگاه های جهان به ثبت رسیده است، به عنوان تنها نماینده فعال جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات، پوستر هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب مشهد حائز رتبه دوم شد.

وی افزود: این مسابقات در دوبخش پوسترهای عمومی و پوستر های نمایشگاهی برگزار شد و مقام اول هر دوبخش به اوکراین رسید و پس از جمهوری اسلامی ایران، کشورهای فرانسه، روسیه و مقدونیه به ترتیب حائز رتبه های سوم تا پنجم شدند .

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی مشهد برای دومین بارپیاپی حائز رتبه دوم در این مسابقات شده است، تصریح کرد: در چهاردهمین دوره از این مسابقات2 پوستر نمایشگاه های بین المللی خودرو و کامپیوتر (کامکس)از نمایشگاه بین المللی مشهد رتبه های اول و دوم این مسابقات را کسب نمودند.

شوشتری اظهارکرد: طبق قوانین انجمن نمایشگاه های جهان، تنها پوسترهایی قابلیت حضور و رقابت در این مسابقات را دارند که ابتداعضو فعال این انجمن باشندو همچنین عنوان پوسترهای نمایشگاه های ارسالی در تقویم نمایشگاه های جهان به ثبت رسیده باشد./س  

برچسب ها: نمایشگاه ، مشهد ، پوستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.