سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

بایجاد بانک اطلاعاتی کشاورزی در گلستان

بانک اطلاعاتی کشاورزی استان تهیه و تدوین می شود

به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ استاندار گلستان گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق از ظرفیت های کشاورزی و شناسایی کشاورزان نمونه و برتر از جمله وظایف جهاد کشاورزی استان است که بتواند بر مبنای اطلاعات دقیق برنامه ریزی نماید.

جواد قناعت افزود: رقابت و ایجاد انگیزه برای تولید بیشتر محصولات کشاورزی و کشاورزان باید در استراتژی های جهاد کشاورزی مشهود باشد .

وی حمایت و پشتیبانی از کشاورزان را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: باید به دور از شعارزدگی عملاً مشکلات کشاورزان را بررسی و در حد توان آنها را برطرف کرد.

استاندار گلستان نیازسنجی از نهاده های کشاورزی اعم از کود ، بذر و سوخت را مهم دانست و افزود: هرچقدر آمارها دقیق تر باشد مشکلات کمتر می شود.

وی از نمایندگان تولیدکنندگان خواست در ارائه الگوی کشت باتوجه به شرایط زمانی و مکانی ، با جهاد کشاورزی همکاری بیشتری داشته باشند.

قناعت همچنین در حوزه های تسهیلات بانکی و بروکراسی اداری و اخذ مجوزها در دستگاه های اداری دستورات لازم را صادر کرد.

وی با بیان اینکه امروز موفقیت و سربلندی کشاورزان سربلندی و موفقیت مسئولان استان است افزود: اگر تولیدکنندگان موفق باشند رفاه اجتماعی و اشتغال رونق می گیرد.

قناعت از جهاد کشاورزی و کشاورزان استان خواست برای رفع مسائل و مشکلات خود ارتباط و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند و تشریک مساعی نمایند./س

برچسب ها: کشاورزان ، بانک ، اطلاعاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.