سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته شیرجه:

امیدوارم کابوس تعلیق تمام شود/نمی توانیم شیرجه روها را وارد بازی رفتن و نرفتن کنیم!

سرپرست کمیته فنی شیرجه گفت: امیدوارم کابوس تعلیق در فدراسیون شنا به زودی برطرف شود.

امیر صدیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اینکه سفر تیم ملی شیرجه کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا لغو شده است دلیل دیگری جز تعلیق ندارد و با توجه به اینکه این مشکل وجود دارد نمی توانستیم با برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان را به اعزام امیدوار کنیم.

وی گفت: سرمربی تیم ملی معتقد است با وجود بحث تعلیق، اردوهای تیم ملی باید همچنان برپا باشد اما با توجه به اینکه سفر تیم ملی به این رقابت ها مشخص نبود در این خصوص بلاتکلیف بودیم به همین دلیل امکان برپایی اردوی آماده سازی وجود نداشت.

صدیقی افزود: اینکه ملی پوشان در بلاتکلیفی تمرینات خود را پیگیری کنند و پس از آن نیز لغو شود به هیچ عنوان منطقی و قابل قبول نیست و همچنین با توجه به اینکه برخی از شیرجه روها محصل هستند به همین دلیل نمی توانیم از آنها برای حضور در اردویی که مشخص نیست تیم ملی اعزام می شود یا خیر دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: در صورتیکه حضور ملی پوشان در اردوی آماده سازی سرانجامی نداشته باشد و آنها از این بابت لطمه ببینند ما در آینده باید پاسخگو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شکی نیست که در حال حاضر بحث تعلیق در فدراسیون وجود دارد و امیدوارم این کابوس هرچه زودتر برطرف شود تا تیم های ملی بتوانند در میادین بین المللی حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های ما طبق تقویم فدراسیون جهانی است و با توجه به اینکه تا پایان سال 2012 میلادی مسابقاتی برگزار نمی شود ما باید برنامه های خود را در سال 2013 پیگیری کنیم و با توجه به اینکه برنامه و هدف سرپرست فدراسیون نیز حضور در میادین بین المللی و اردوهای برون مرزی است به همین دلیل ما به دنبال رسیدن به این اهداف هستیم و امیدوارم با برطرف شدن بحث تعلیق راه برای حضور تیم های ملی هموار شود./ق
برچسب ها: شیرجه ، تعلیق ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.