سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام غروي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

توجه به رويکرد جوانگرايي ضمن پرهيز از افراط و تفريط

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم معتقد است: جوانان انگيزه بسياري دارند که اين باعث پيشبرد کار مي‌شود اما از آنجايي که تجربه قوي ندارند بسيار ريسک مي‌کنند که نياز به نظارت باتجربه‌ها لازم است.

حجت‌الاسلام سيدمحمد غروي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره چگونگي رويکرد جوانگرايي در ميان اصولگرايان گفت: روحيه جوانگرايي در اصولگرايان را بايد در چارچوب جوانگرايي اصولي سنجيد ضمن اينکه بايد از افراط و تفريط نيز جلوگيري شود.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه با اشاره به اين نکته که جوان شور، شوق و تحرک دارد، گفت: جوانان انگيزه بسياري دارند که اين امر به خودي خود باعث پيشبرد کار مي‌شود اما از آنجايي که تجربه قوي ندارند بسيار ريسک مي‌کنند که اين هم گاهي مفيد و گاهي مضر است.

وي درباره رويکرد جوانگرايي در احزاب و گروه‌ها خاطرنشان کرد: هر جمعيت و گروهي متناسب با شرايط و چارچوب‌هاي فکري آن گروه از جوانان استفاده مي‌کند که البته در کنار آن به تجربه و نظارت افراد مسن نيز نياز است.

حجت‌الاسلام غروي در پايان با اشاره به چگونگي رويکرد جامعه مدرسين درباره استفاده از جوانان گفت: معناي جامعه مدرسين در آن نهفته است و با توجه به شاخصه‌هاي خاصي اعضاي خود را تعيين مي‌کنند و البته در کنار آن و در سطوح پايين‌تر از جوانان نيز استفاده مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: غروی ، جوان ، مدرسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.