سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اعطای مشوق‌های ویژه به صاحبان صنایع در شهرک‌های مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اعطای مشوق‌های ویژه به صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.

وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مشوق‌ها و تخفیفات ویژه به واحدهای تولیدی اعطا خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین هدف از اجرای دستورالعمل مشوق‌ها به واحدهای تولیدی حمایت از صاحبان صنایع، ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به منظور افزایش سرمایه‌گذاری، تولید کالای با کیفیت و اشتغال پایدار در کشور و استان و موجبات رشد شهرک‌ها و نواحی صنعتی را نیز فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشوق‌های اعطایی به آن دسته از دارندگان قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری از زمین، تاسیسات و اعیانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که موفق به پرداخت مبالغ نشده‌اند، تعلق می‌گیرد.

وفایی‌نژاد با بیان اینکه اعطای مشوق‌ها و تخفیفات ویژه براساس دستورالعمل به واحدهای صنعتی و تولیدی که موفق به پرداخت بدهی خود شده‌اند بین 20 تا 40 درصد متناسب با زمان انعقاد قرارداد منعقد شده است و تخفیفات تا سقف 40 درصد به واحدهای صنعتی تعلق می‌گیرد که 50 درصد از اصل بدهی خود را به شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت کرده باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در شهرک‌های صنعتی مناطق توسعه یافته به صورت 24 ماه و در شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته به صورت سه ماهه دریافت می‌شود.

وفایی‌نژاد زمان استفاده از تخفیفات را برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را تا پایان بهمن ماه اعلام کرد./س

برچسب ها: اعطا ، مشوق ، شهرک صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.