سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی انتخابات هیئت والیبال خراسان رضوی: قوچان نژاد:

به انتخاب رای دهندگان اعتراض دارم / از رئیس نشدن ناراحت نیستم

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان" جواد فخار" توانست عنوان ریاست هیئت والیبال استان خراسان رضوی را بر عهده بگیرد اما این انتخاب از سوی دیگر کاندیدای پست ریاست مورد اعتراض قرار گرفت.


 جبار قوچان نژاد، کاندیدای پست ریاست هیئت والیبال استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: من به نوع  دعوت  از کسانی که در این مجمع حضور داشته و حق رای داشتند اعتراض دارم، به طور مثال نماینده مربیان و بازیکنان  باید از میان کسانی انتخاب شوند که در والیبال استان فعالیت پررنگ و مورد توجهی داشتند اما در این جلسه کسانی در این دو بخش حاضر شده بودند که سالهاست در استان و در این رشته  هیچ گونه فعالیتی نداشته اند.
 وی تصریح کرد:  یکی از داوران دارای درجه سه که هیچ گونه سابقه حرفه ای هم در کارنامه خود به ثبت نرسانده به عنوان نماینده داوران  در مجمع حق رای داشت همچنین در استان خراسان دو باشگاه میزان و صنعت گاز سرخس فعال هستند از این دو مجموعه نماینده ای در جلسه روز گذشته حضور نداشت.
وی یاد آور شد:  از اینکه به عنوان رئیس هیئت انتخاب نشدم ناراحت نیستم ولی معتقدم افرادی دیگر می توانستند  به مراتب بهتر در این مجمع حق رای داشته باشند./ق
برچسب ها: بالاخره ، انتخاب ، اعتراض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.