سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل دفتر ثبت سفارش کالاي سازمان توسعه تجارت خبر داد؛

اولويت هفتم از امروز مجاز به دريافت ارز مبادله اي شد

از زمان راه اندازي مرکز مبادلات ارزي تاکنون به ترتيب اولويت هاي سوم تا ششم طي 13 روز کاري مجاز به دريافت ارز مبادله اي شدند و حالا در چهاردهمين روز فعاليت، گروه هفتم کالايي هم به آن اضافه شد.

ساسان خدايي مديرکل دفتر ثبت سفارش کالاي سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: از امروز براساس هماهنگي هاي انجام شده با بانک مرکزي گروه  هفتم کالايي هم مي تواند ارز مورد نياز خود را از طريق مرکز مبادلات ارزي دريافت کند.

وي تصريح کرد: گروه هاي کالايي 3 تا 8 همگي جزو کالاهاي ضروري بخش صنعت و توليد هستند که براساس جلسات برگزار شده و توافق انجام شده بين وزارت صنعت، معدن و تجارت با بانک مرکزي ارز مورد نياز آنها به نرخ مبادله اي پرداخت مي شود.

وي در خصوص کالاهاي جزو گروه هفتم گفت: همانطور که قبلا هم گفتم اين کالاها جزو اولويت هاي بخش صنعت و توليد هستند.

وي افزود: برنامه ما در مرکز مبادلات ارزي تامين نيازهاي ارزي اولويت هاي 3 تا 8 براساس نرخ مبادله اي است که در مورد پيوستن گروه 8 هم به اين چرخه در حال برگزاري جلسات مشترک با بانک مرکزي هستيم که اميدواريم گروه 8 هم طي روزهاي آينده بتواند ارز مورد نياز خود را از طريق مرکز مبادلات ارزي تامين کند.

وي در خصوص مدارک مورد نياز مسافران، بيماران و دانشجويان غيربورسيه براي دريافت ارز مبادله اي از طريق اين مرکز گفت: جزئيات دريافت ارز خدماتي مربوط به بانک مرکزي مي باشد اما آن چيزي که به طور کلي قيد شده دانشجويان غيربورسيه، مسافران و بيماران مي توانند براساس مقررات موجود با ارايه مدارک مورد نياز اقدام به دريافت ارز مورد نياز خود از طريق مرکز مبادلات ارزي آن هم به نرخ مبادله اي کنند./س
برچسب ها: ثبت ، سفارش ، مبادله ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.