سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آليا در تجمع اعتراض آميز خانواده‌هاي قربانيان ترور مقابل سفارت سوئيس:

از مجامع بین المللی خواستاریم تا سرکرده منافقین را برای محاکمه به ایران تحویل دهتد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از مجامع بين المللي مي‌خواهيم سرکرده گروهک تروريستي منافقين را براي محاکمه به جمهوري اسلامي ايران تحويل دهند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، فاطمه آليا نماينده مجلس شوراي اسلامي در تجمع اعتراض آميز خانواده‌هاي شهداي قربانيان ترور گروهک تروريستي منافقين با اشاره به خروج اين گروهک تروريستي از ليست سازمان‌هاي تروريستي توسط آمريکا گفت: اين خانواده‌ها از آغاز انقلاب اسلامي و شروع توطئه‌ هاي استکبار جهاني يکي پس از ديگري بهترين عزيزان خود را براي برپا داشتن پرچم اسلام و انقلاب اسلامي ايران در خون آغشته ديدند و مجلس شوراي اسلامي توطئه‌هاي جديد آمريکا و غرب را در دست بررسي دارد.

آليا افزود: شيطان بزرگ آمريکا توطئه‌هاي متنوعي را طراحي مي‌کند که اخيرا اهانت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام (ص) توطئه‌اي از پيش تعيين شده براي ترويج پروژه اسلام هراسي است.

وي با اشاره به گسترش موج بيداري اسلامي متاثر از انقلاب اسلامي ايران تصريح کرد: هراس آمريکا، غرب و رژيم غاصب صهيونيستي از استقرار عدالت، گسترش موج بيداري اسلامي و توجه جهانيان به رهنمودهاي مقام معظم رهبري سبب شده تا توطئه‌هاي آنها شدت گيرد.

آليا تاکيد کرد: علاوه بر خباثت و کينه‌توزي استکبار جهاني عليه اسلام اشاعه تروريسم و فرافکني‌ها در رابطه با اين موضوع توطئه ديگر آمريکا و غرب بوده چرا که مبارزه با تروريسم يکي از مباحث مهم حقوق بشري است.

وي ادامه داد: اکنون مبارزه با تروريسم، توليد سلاح‌هاي هسته‌اي و قاچاق انسان از موضوعات مهم مورد بررسي در مجامع بين المللي بوده که تمامي اين موارد در گروهک تروريستي منافقين جمع شده است.

اين نماينده مجلس با اشاره به برخورد دوگانه آمريکا در بحث مبارزه با تروريسم اظهار داشت: چگونه است که اين‌ها از يک سو شعار مبارزه با تروريسم را سر مي‌دهند و از سوي ديگر از اين گروهک تروريستي حمايت و آنها را از ليست سازمان‌هاي تروريستي خارج مي‌کنند همانطور که مقام معظم رهبري در اين باره فرمودند چنگال خونين آمريکا در دستکشي فريبنده پنهان شده است.

وي ادامه داد: آمريکا 15 سال پيش گروهک تروريستي منافقين را براي عوام فريبي در ليست گروه‌هاي تروريستي قرار داد تا امتيازات بسياري را براي خود کسب کند.

اين نماينده مجلس افزود: دولتمردان آمريکايي به خوبي مي‌دانند که منافقين چه کساني هستند چرا که  خودشان آنها را پرورش داده‌اند.

آليا با اشاره به پرورش تروريست‌هاي جديد توسط اين گروهک تروريستي اظهار داشت: گروهک تروريستي منافقين در شرايط کنوني منشا تربيت تروريست‌هاي جديد بوده و اخيرا براي آموزش تروريست‌ها براي اقدامات خرابکارانه در سوريه فعاليت مي‌کنند.

وي تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران غده متعفن گروهک تروريستي منافقين را براي هميشه بيرون انداخته و اين  گروهک تروريستي از هم پاشيده خطري براي کشور ما ندارد اما جهانيان بايد بدانند اين تروريست‌ها هر کجا که باشند براي آن کشور خطري جدي به شمار مي‌آيند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اقدامات جنايتکارانه منافقين در زمان هشت سال جنگ تحميلي افزود: در جنگ تحميلي  گروهک تروريستي منافقين به دستور آمريکا به عنوان سربازان جاسوس براي ديکتاتور سابق  عراق فعاليت مي‌کردند بنابراين ما با اين تجمع به مجامع بين المللي شکايت مي‌بريم تا نقش حقوق بشر آمريکا را پيگيري کنند.

آليا تاکيد کرد:‌ در مجلس شوراي اسلامي قانون افشاي نقض حقوق بشر توسط آمريکا را به تصويب رسانده‌ايم تا شکايت‌ها به مجامع بين المللي پيگيري شود و حدود 5 سال پيش سند کاملي از جنايات منافقين را به مجلس آلمان تقديم کرديم.

وي خطاب به سفير سوئيس حافظ منافع آمريکا در ايران گفت:‌ ما در مقابل سفارت سوئيس تجمع کرده‌ايم و از سفير اين کشور مي‌خواهيم پيام  خانواده‌هاي قربانيان ترور را گوش مجامع بين المللي و کشور مربوطه برسانند.

وي ادامه داد: ما از همتايان خود خواستاريم در برابر سکوت کشورها واکنش نشان داده و اين اقدام خصمانه را محکوم کنند.

آلیا در پايان خاطر نشان کرد: از مجامع بين المللي مي‌خواهيم سرکرده گروهک تروريستي منافقين را براي محاکمه به جمهوري اسلامي ايران تحويل دهند.

انتهای پیام/

پ2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.