سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه تجمع اعتراض آميز خانواده‌هاي قربانيان ترور در مقابل سفارت سوئيس؛

اقدام آمريکا در خروج منافقين از ليست گروه تروريستي نقض فاحش حقوق بشر و حمايت عريان از تروريست است

خانواده قربانيان ترور در تجمع اعتراض‌آميز به اقدام وزارت خارجه آمريكا مبني بر خروج گروهك تروريستي منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي در بيانيه‌اي اقدام آمريکا در خروج منافقين از ليست گروه تروريستي را نقض فاحش حقوق بشر و حمايت عريان از تروريست دانستند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، خانواده قربانيان ترور در تجمع اعتراض‌آميز به اقدام وزارت خارجه آمريكا مبني بر خروج گروهك تروريستي منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي در تجمع مقابل سفارت سوئيس حافظ منافع آمريكا در ايران بيانيه خود را قرائت كردند.

متن اين بيانيه در ذيل آمده است:

بيانيه خانواده‌هاي قربانيان ترور ايران در محكوميت حمايت آمريكا از گروهك منافقين و خارج كردن نام اين فرقه از ليست سازمان‌هاي ترويستي.

انجمن دوستداران عدالت كه متشكل از خانواده‌هاي بيش از 17 هزار قرباني ترور است همگام با جامعه ايراني خواست خويش را در پايه صلح و آرامش قرار داده و از هرگونه نگاه تبعيض‌آميز و دوگانه براي مقابله با ترور و تروريست دوري جسته است و براين اساس جهاني سراسر صلح و بدون ترور و خشونت را براي جامعه بشري آرزو مي‌كند.

جهان امروز نيز خسته از جنگ، ترور و خشونت است و رهايي از اين معضل‌ها اجماعي جهاني را مي طلبد.اجماعي كه در آن ديگر نگرش ابزاري و دوگانه به تروريسم كه مجالي را براي گسترش عرصه جولان گروه‌هاي تروريستي فراهم مي‌آورد جايي نداشته باشد.

در اين راستا در نگاه مردمان اين مرز و بوم اقدام وزارت خارجه آمريكا در خارج كردن نام گروهك منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي با وجود اسناد محكمي كه بر ماهيت فرقه‌اي و تروريستي اين گروهك اذعان دارد اقدامي خصمانه برعليه ملت بزرگ ايران و جامعه بشري است.

در اين ميان خانواده‌هاي قربانيان ترور در ايران كه عناصر جنايتكار اين گروهك عزيزانشان را ترور كرده‌اند اين اقدام آمريكا را نقض فاحش حقوق بشر و حمايت عريان از تروريست مي‌دانند.

از اين رو دولتمردان آمريكايي بايد بدانند اذهان جامعه جهاني و ملت بزرگ ايران به هيچ وجه نمي‌تواند منطق چنين عمل خصمانه و خطرناكي را درك كنند.

همان مردمي كه در سرتاسر جهان طعم تلخ تروريست را چشيده و از آسيب‌هاي آن رنج مي‌برند و اين سوال را مطرح مي‌كنند كه آيا به راستي آزاد گذاشتن چنين گروهك تروريستي و مخوفي تهديدي جدي براي جامعه بشري به حساب نمي آيد، آيا تقسيم تروريسم به خوب و بد عاملي براي گسترش فعاليت هاي گروه‌هايي از اين دست نمي‌باشد، آيا تبعات ناشي از اين حمايت‌ها را مي دانند و آيا با اين حمايت‌ها عرصه براي جولان گروهك تروريستي منافقين جهت فشار جنايات و ترور‌هاي بي‌شماري كه در پروند خود ثبت كرده‌اند گسترش نمي‌يابد. گروهكي كه در پرونده خويش ترور بيش از 12 هزار شهروند ايراني و كشتار ده‌ها هزار عراقي معترض در رژيم بعث را ثبت كرده است گروهكي كه در طول جنگ تحميلي مزدوري و خيانت به اين مردم اين مرز و بوم را در پرونده سياه خود دارد.

گروهكي كه هويت و بقاي خويش را با جاسوسي و خيانت پيوند‌زده و بردگي منفورترين گروه‌ها و خصم‌ترين دشمنان را براي خود توجيه كرده است.

فرقه‌اي كه حتي به اعضاي خويش هم رحم نكرده و انواع و اقسام موار د نقص حقوق بشر را نسبت به آنها اعمال مي كند.
گروهكي كه به رغم تلاش سازمان‌هاي بين‌المللي براي رهايي اعضاي اين گروهك از بند اين فرقه كماكان براي حفظ ساختار فرقه اي جهت تضمين سلطنت محقر خويش و انواع و اقسام تلاش‌ها مبادرت كرده است.

از اين رو ما خانواده‌هاي قربانيان ترور:

1.اقدام خصمانه دولت آمريكا در خروج منافقين از ليست گروه تروريستي را محكوم و آن را سرپوش نهادن بر سالها ترور و جنايت اين گروهك تروريستي مي‌دانيم.

2. با صدايي بلند فرياد مي‌زنيم پرونده سرشار خيانت و ترور منافقين آنها را براي هميشه تاريخ در ليست سياه مردم ايران قرار داده است و نفرت مردم ايران از گروهك منافقين و حاميان غربي آنها هميشگي و ماندگار است.

3. اقدامات دولت‌هاي غربي مدعي مبارزه با تروريسم از گروهك تروريستي منافقين تمامي دعاوي اين دولت‌ها را براي مبارزه با تروريسم فرو مي‌ريزد.

4. اقدامات تروريستي گروهك منافقين در بيش از سه دهه اين گروهك را تهديدي جدي براي امنيت جامعه بشري قرار داده است.

5. ما خانواده‌هاي قربانيان ترور خواستار محاكمه و مجازات سران فرقه تروريستي منافقين در دادگاه‌هاي بين المللي مي‌باشيم.

6. ما خانواده‌هاي قربانيان ترور خروج منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي آمريكا و برخورد دوگانه با تروريسم را محكوم مي‌كنيم.

درپايان ما خانواده‌هاي قربانيان ترور ضمن محكوم كردن هرگونه حمايت دولت‌هاي غربي از منافقين كه نشانگر برخورد دوگانه و گزينشي با پديده تروريسم مي‌باشد پيگيري مجدانه اين كشورها و سازمانهاي بين‌المللي براي محاكمه سران اين فرقه تروريستي به جرم ترور هزاران انسان بي گناه را خواستاريم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیانیه ، تجمع ، ترور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.