سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شايعه دستگيري حسين هدايتي

درودگر:هدايتي دقايقي قبل در بيمارستان مشغول بانداژ سرش بود

پس از درج خبر دستگيري حسين هدايتي پي گيري‌هاي لازم را در اين زمينه انجام داديم و اخبار تکميلي را به شرح ذيل مي‌خوانيد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران شب گذشته در برخي از رسانه‌ها خبر دستگيري حسين هدايتي منتشر شد و البته صحت و سقم آن براي ما نامعلوم است ،حسين هدايتي يکي از سرمايه گذاران در فوتبال به دليل صدور چک‌هاي بدون محل و بدهي به بانک‌هاي مختلف و شکايت اين افراد حقيقي و حقوقي با دستور قضائي بازداشت شد و امروز تحويل مراجع قضائي مي‌شود.

 اين خبر در برخي رسانه‌ها انتشار يافت و از سوي هيچ مرجع حقوقي و حقيقي تائيد نشده است در تماسي که دقايقي پيش با پليس آگاهي داشتيم هنوز دستگيري وي تائيد نشده است و تا دقايقي ديگر اخبار تکميلي از پليس آگاهي را منتشر خواهيم کرد.

منتشر کنندگان اين خبر شکايت خواهيم کرد

 صادق درودگر مدير عامل ملوان بندر انزلي اين خبر را تکذيب کرد و گفت: از منتشر کنندگان اين خبر شکايت خواهيم کرد. خروطی: هر چه با تلفن هدایتی تماس می گیرم جواب نمی‌دهد دوست صمیمی حسین هدایتی گفت: در حال حاضر در مشهد هستم و قرار بود که هدایتی با من به مشهد بیاید ولی تلفنم را جواب نمی‌دهد.

هر چه با او تماس می گیریم جواب نمی دهد

محمد خروطی عضو هیئت مدیره باشگاه استیل آذین درگفتگو با خبرنگار ما گفت:  پریروز حسین هدایتی را در بیمارستان دیدم که به خاطر یک عمل جراحی مختصر تحت عمل قرار گرفته بود. دیروز قرار بود که با هم به مشهد بیايیم اما هر چه با او تماس می‌گیریم جواب نمی‌دهد. وی در مورد بازداشت هدایتی خاطر نشان کرد: هدایتی به طور حتم باز داشت نشده است و مسلما به خاطر درج این اکاذیب شکایت و پیگیری انجام می‌دهد.

پلیس آگاهی دستگیری حسین هدایتی را تکذیب کرد

پايگاه يكم پلیس آگاهی صحت این خبر را رد کرد و اداره چهاردهم پیگیری پلیس آگاهی احضار چنین شخصی برای بازجویی اتهامات را تأیید نکرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، خبری مبنی بر دستگیری حسین هدایتی سرمایه گذار فوتبال مبنی بر بدهی میلیاردی به بانک‌های مختلف و صدور چک بلامحل منتشر شد که تا به حال این خبر از سوی هیچ مرجعی تأیید نشده است و پلیس آگاهی نیز این مسئله را رد کرد.

درودگر: هدایتی در بیمارستان در حال تعویض بانداژ کمرش است

دقایقی پیش درودگر مدیر عامل ملوان در خصوص آخرین وضعیت هدایتی گفت: هدایتی هم اکنون در بیمارستان در حال تعویض بانداژ کمرش است و قرار است امروز بعد از ظهر ساعت حدود ساعت 17 در باشگاه استیل آذین حضور یابد.

درودگر در مورد دستگیری هدایتی نیز گفت: این موضوع هرگز صحت ندارد و هدایتی به هیچ عنوان بازداشت نشده است./با

برچسب ها: تلفن ، هدایتی ، تماس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.