سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هيچ تيمي در آسيا تماشاگران ما را ندارد؛

نامجو مطلق: با حمايت همه جانبه اي که وجود دارد، کره جنوبي را مي بريم

هافبک سابق تيم ملي کشورمان گفت:‌ به دليل حساسيت و شرايطي که در جدول داريم بازي با کره جنوبي نقش بسيار مهمي در راه صعود ما به جام جهاني دارد.

مجيد نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به دليل حساسيت و شرايطي که در جدول داريم بازي با کره جنوبي نقش بسيار مهمي در راه صعود ما به جام جهاني دارد همين حساسيت باعث شده يک وفاق ملي در بين اهالي فوتبال و مردم حاصل شود و شاهد هستيم که مطبوعات و ملي پوشان همکاري لازم را با هم داشته باشند.
وي افزود: اميدوارم نهايت استفاده را از شرايط موجود ببريم و اين آشتي ملي با يک نتيجه خوب براي تيم ملي ما همراه باشد، بايد حمايت همه جانبه اي از تيم ملي داشته باشيم چون اين بازي نقش تعيين کننده اي در سرنوشت فوتبال ما دارد، اميدوارم اين اتفاق خوب براي فوتبال ما بيافتد و کره جنوبي را در تهران شکست دهيم.
وي در ادامه گفت: کره جنوبي هميشه تيم قدرتمندي است و تحت هر شرايطي تيم خطرناکي محسوب مي شود، کره جنوبي و ژاپن از قدرت هاي بزرگ فوتبال آسيا محسوب مي شوند چون با يک برنامه مدون و اصولي کار مي کنند.
وي افزود: هر چند کره جنوبي تيم قدرتمندي است اما تيم ما هم ايران است و تيم پرسابقه اي داريم که هميشه در آسيا مطرح است.
نکته حائز اهميت اين است که ما هميشه در بازي هاي سخت بهتر از بازي هاي آسان بازي کرده ايم، اميدوارم مقابل کره جنوبي هم همينطور باشد و 3 امتياز بازي را بگيريم.
هافبک سابق تيم ملي اظهار داشت: کي روش با اعتماد به نفس خاصي از پيروزي مقابل کره جنوبي صحبت کرده است، تمام بازيکنان فوتبال ما از رفتار و گفتار سرمربي تيم ملي روحيه مي گيرند، کي روش مربي بزرگي است و سال ها با تيم ها و بازيکنان بزرگ و مطرح فوتبال جهان کار کرده و توانايي روحيه دادن به بچه هاي ما را دارد.
وي افزود: به نظر من کي روش کاملا حرفه اي رفتار کرده و با اين صحبت ها روحيه دوندگي و جنگندگي را به تيم ملي انتقال داده تا در اين بازي مهم بازيکنان ما با انگيزه کار کنند و به فکر کسب 3 امتياز باشند.
وي گفت: اعتقادم اين است که اگر بتوانيم سرعت کره جنوبي را مهار کنيم و مالکيت توپ را در اختيار داشته باشيم قطعا مي توانيم مقابل اين تيم قدرتمند نتيجه بگيريم چون کره جنوبي در خط دفاع شکننده است و اگر مالکيت توپ را در اختيار داشته باشيم مي توانيم به آنها گل بزنيم، البته بايد کاملا هوشيار باشيم تا اسير ضد حملات سريع کره جنوبي نشويم.
وي افزود: تماشاگران هميشه قوت قلب بازيکنان تيم ملي بوده و هستند و تاثير زيادي در روند مثبت و حرکت روبه جلوي ملي پوشان دارند،‌ آنها با تشويق هاي خود عامل تضعيف روحيه حريف هم مي شوند، اميدوارم با توجه به شرايط و حساسيتي که اين بازي دارد شاهد حضور گسترده و فعال مردم در استاديوم آ‍زادي باشيم و تيم ملي هم استفاده لازم را از اين موهبت بزرگ ببرد.
نامجو مطلق در پايان گفت: هواداران ايراني پتانسيل عظيمي براي فوتبال ما محسوب مي شوند چون در آسيا تيمي نيست که 100 هزار تماشاگر در استاديوم داشته باشد، بازي با کره جنوبي براي ما بسيار حساس و مهم است اما با توجه به وفاق و همدلي که در جامعه و اهالي فوتبال وجود دارد اميدوارم که در اين بازي خانگي 3 امتياز را بگيريم و راه صعودمان به جام جهاني هموار کنيم البته کار سختي داريم اما مي توانيم مقابل کره جنوبي پيروز شويم./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.