سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

خراسان شمالی غرق درشور حال استقبال از رهبر

قریب به 30 سال انتظار مردم خراسان شمالی هم اکنون به پایان رسید.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، شوری به خاطرحضور رهبر انقلاب اسلامی برپاست، عظمت این حضور ما را به سوی زیباترین لحظه‌های زندگی سوق می‌دهد،غم هجرمان به پایان رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند.

رهبر معظم انقلاب هم اکنون با حضور در مسیر میدان بازرگانی شورو شوق مردم خراسان شمالی ازدحام جمعیت ماشین حامل رهبری راکند کرده است

رهبرم آمدی، ای از تبار پاک محمد (ص) ای از نسل سزاوار علی (ع) خوش آمدی، امروز مردم خراسان شمالی در استقبالی بی نظیر و با تمام وجود از گل‌های عشق و عاطفه به رنگ مهر و دوستی و به لطافت و زیبایی باران، دسته گلی ساخته و به رهبری فرزانه، میهمانی معزز که همیشه در دل‌ها جا دارد، تقدیم می‌کنند.

اینجا از هر قشری با هر سلیقه و ظاهری،‌ با هر تحصیلات و تفكری می توانی بیابی كه عشق به ولایت حد و مرز نمی شناسد.

با هر زحمتی از جمعیت عبور كرده خود را به صفوف جلوتر می رسانم، گروهی از تركمن های خراسان شمالی با لباس های محلی و زیبایشان كه از فرسنگ ها دورتر، خود را رسانده اند در میان خیل جمعیت خودنمایی می كنند.

پرچم ها و دست نوشته های همراه مردم را نگاه می كنم، چشمم به پارچه نوشته ای می افتد كه نشان می دهد این جماعت از مرزنشینان این دیار هستند كه خود را به شوق دیدار رهبر به اینجا رسانده اند و می توان شور، اشتیاق و امید را از چشمهای تك تك آنها خواند.

صدای صلوات ها بلند و بلندتر می شود، نوای دلنشین صل علی محمد رهبر ما خوش آمددر همه شهر طنین انداز می شود./س

برچسب ها: خوش ، آمدی ، رهبرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.