سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مقاوم سازی یك هزار و800 واحد مسكونی در شهرستان كوثر

فرماندار كوثر گفت: یك هزار و 800 واحد مسكونی در شهرستان کوثر مقاوم سازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/سیدسعدالله رییس ساداتی افزود: مسوولان دستگاه های ذیربط باید با تلاش گسترده در راستای مقاوم سازی منازل روستایی اقدام كنند و بانك عامل در پرداخت وام روستایی نیز باید اهتمام ویژه داشته باشد.

وی گفت: امسال میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسكونی روستایی این شهرستان نسبت به پارسال افزایش یافته و به 430 واحد رسیده است.

رییس ساداتی افزود: برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و كاهش اثرات بلایای طبیعی باید بانك اطلاعاتی دقیقی از وضعیت موجود شهرستان تهیه شده و این اطلاعات بروز رسانی شود.

وی همچنین تمرین و آمادگی لازم را دومین گام مقابله با حوادث غیرمترقبه و بهره گیری از امكانات موجود عنوان كرد و گفت: این اقدامات پیشگیرانه باید قبل از وقوع حوادث و با هدف كاهش اثرات بلایای طبیعی مورد توجه قرار بگیرد.

رییس ساداتی در ادامه گفت: مردم نیز در مناطق روستایی شهرستان در زمینه مقاوم سازی واحدهای مسكونی خود باید مشاركت خوبی داشته باشند و مسوولان را در این راستا كمك كنند.

فرماندار كوثر در زمینه بیمه حوادث منازل مسكونی در این شهرستان افزود: برای ارتقای سطح فرهنگ پیشگیری و آمادگی عمومی لزوم بیمه حواث منازل مسكونی ، نقطه حركت آغازین را ادارات و دستگاههای دولتی قرار داده ایم و تمام مدیران ملزم به رعایت آن هستند.

وی گفت: بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسكونی روستایی از افتخارات نظام است و با این حركت مثبت چهره مناطق روستایی این شهرستان تغییر یافته است./س

برچسب ها: کوثر ، مقاوم ، سازی ، واحدهای ، مسکونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.