سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بهره برداری از 4 واحد صنعتی در آذربایجانشرقی

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي گفت: چهار واحد صنعتي؛ طرح توسعه شرکت صنایع کاشی تبریز، شرکت آذران پشم سنگ،شرکت تولیدی بطری کیارش و شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در آذربايجان شرقي با حضور استاندار آذربایجان شرقی مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمایی ادامه داد: شركت طرح توسعه صنایع کاشی نبریز با 700 ميليارد ريال سرمایه گذاری در 20 هزار متر مربع زمين كه قادر به توليد سالانه 75 هزار تن معادل 3000000 متر مربع انواع کاشی و سرامیک می باشد يكي از اين چهار پروژه صنعتي بود که به بهره برداری رسید.

وی افزود: شرکت آذران پشم سنگ نيز يكي ديگر از اين واحدهاي صنعتي است كه با 18 ميليارد ريال سرمایه گذاری بخش خصوصي در زمينه عایق صدا و آکوستیک و ظرفیت عددی تولیدی 4 هزار تن در سال فعاليت رسمي خود را آغاز كرد.

عظمایی گفت: شركت تولیدی بطری کیارش توليد كننده پری فورم پت با 108 ميليارد ريال سرمایه گذاری در 6534 متر مربع نيز از ديگر واحدهایی است كه به بهره برداري رسید.

وی خاطر نشان کرد: شركت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش نيز يكي دیگر از واحدهایی است كه با 874 ميليارد ريال سرمایه گذاری و ظرفيت توليد 300 هزار تن میلگرد فولادی در 25400 مترمربع زمين به بهره برداري رسید.

وی اظهار داشت: با افتتاح این چهار واحد صنعتی برای بیش از 300 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: براي رسيدن به توسعه صنعتي و ارتقاي رتبه صنعت استان در كشور بايد ميزان سرمايه‌گذاري در بخش صنعت را افزايش دهيم و در كنار آن از توجه به تحقق اشتغال پايدار در استان غافل نباشيم چرا كه عرصه تولید تنها عرصه‌اي است كه باید تمام هم و غم خود را در جهت رفع مشكل بيكاري به آن معطوف نماییم.

عظمایی همچنین افزود: بر همین اساس است که با افتتاح این 4 واحد صنعتی در استان گامی موثر در جهت ایجاد اشتغال جوانان این منطقه برداشته است./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.