سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر حسین پیروانی:

کیروش از لیگ برتر چشم پوشی نکند /گوچی و نظری در این دیدار محک می خورند

کارشناس فوتبال در خصوص لیست نهایی بازیکنان تیم ملی گفت: طبیعی است که کی روش به خاطر بازی حساس و مهم با کره جنوبی ریسک نکند و بازیکناني را که جزو بازیکنان خوب لیگ هستند را از لیست تیم ملی خط بزند.


 امیر حسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  انتخاب  بازیکنان  تیم ملی حداقل امتیازات کی روش سرمربی تیم ملی است و اما بهتر بود این بازیکنان  در اردوهای قبلی بهتیم ملی دعوت  می شدند و در این اردو ها مورد ارزیابی قرار می گرفتند چه بسا بازیکنانی که از تیم لیست ملی خط خورده اند درعملکردشان در لیگ برتر تاثیر منفی بگذارد.
وي اظهار داشت:  دعوت از بازیکنان جوان و خوب لیگ برتر دراردوهای قبلی باعث می شود که هم انگیزه شان برای حضور در تیم ملی افزایش یابد وهم  بهتر در لیگ برتر بدرخشند و محک خوبی هم می خورند.
 کارشناس فوتبال بیان کرد:  در شرایط فعلی کی روش سرمربی تیم ملی باید از پتانسیل قبلی که تیم ملی که بیشتر در کنار هم بازی کردند و شناخت  کاملی به تفکرات کی روش دارند استفاده کنند.
 وی درباره امید نظری،  اشکان دژاگه و قوچان نژاد دورگه های حاضر در تیم ملی گفت:  اشکان دژاگه امتحانش را  برای تیم ملی  پس داده است و تیم ملی از تجربیات وی استفاده کرده است امید نظری و اشکان قوچان نژاد محک جدی نخورند که توانایی هایشان را مورد ارزیابی قرار دهیم.
 کارشناس فوتبال افزود: هم اکنون می طلبد که کارلوس کی روش نگاه ویژه ای به لیگ برتر  داشته باشد بازیکنان  مستعد و جوان لیگ را بهتر ببیند چرا که آینده فوتبال ما را آنها تشکیل می دهند فوتبال ما در برهه ای قرار دارد که باید در چند جام  معتبر شرکت کند و پس باید بازیکنان داشته باشیم که سه سال بتوانند برای تیم ملی  بازی کنند.
وی درمورد  ارزیابی اش از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت:  به طور حتم تیم ملی بازی سختی خواهد داشت کره ای ها تا الان در مرحله مقدماتی  جام جهانی با تجربه و حرفه ای عمل کردند همیشه تیم ملی در شرایط سخت بازی های خوب و بهتری انجام دادند امیدوارم که ملی پوش با اجرای تفکراتش کی روش مقابل کره جنوبی موفق باشند.
 وی خاطر نشان کرد:  فوتبال ما در سالهای قبل چندین لژیونر داشت و این به خاطر جوانگرایی مربیان وقت تیم ملی بود که آن موقع صورت گرفت و آن بازیکنان  جوان با ارائه بازي هايي خوب در جام جهانی توانستند به لیگ های معتبر اروپایی بروند امیدوارم کی روش هم همان سیاست را جوانگرایی پیش بگیرد و باعث شود که تیم به جام جهانی صعود کرده و لژیونرها ی ما در لیگ های اروپایی افزایش یابد./ق
برچسب ها: کی روش ، چشم ، پوشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.