سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقی که برای زنان وظیفه شناس نیست

این واقعا حق زنان با عفت و باحیا است که سال های سال بي منت که حتی وظیفه ای داشته باشد در خانه ی شوهر کار کرده و سختی کشیده اند توسط زن هوس باز و بي دين دیگری زندگیشان را از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امروز در جامعه ی ما به ویژه در کلینیک های روانشناسی زنانی به چشم می خورد که در عین سادگی و حیا دچار مشکلاتی روحی و روانی شدیدی شده اند که علت آن ناشی از ترک همسرشان به خاطر زن دیگری است.

یک روانشناس اعلام کرد: برخی از زنان در جامعه دوست دارند تا با مردانی متأهل در رابطه باشند که شاید مزیت آن را پول، روابط جنسی، ریسک و هیجان و شاید هم نابودی زندگی دیگر خانواده باشد که هر چه هست قبیح ترین کار در سیرت انسانی است.

آشتیانی در رابطه با آگاه کردن مردان در رویارویی با چنین زنان فریب کاری گفت: باید مردان را آگاه کرد که چنین زنان فریب کاری با اینکه متوجه اند که همسر و بچه ای در کنار آنان زندگی می کند باز هم بر عشق دروغین و احساسات ظاهری خود تکیه می کنند و بر آن پا فشاری دارند فقط در پی رسیدن به اهداف شیطانی و پلید خود می باشند.

وی با اشاره به دلایل ایجاد رابطه زنان فریب کار با مردان متأهل اظهار کرد: برخی از زنان که با اطلاع قبلی با مردانی متأهل رابطه برقرار می کنند می توانند به دلیل به دست آمدن احساس قدرت در وجود خودشان باشد که این روش در بیشتر مواقع موجب نابودی خانواده ها و به عبارتی طلاق می شود.

آشتیانی در ادامه افزود: مردانی نیز هستند که در رابطه وضعیت تأهل خود به دیگر خانم ها دروغ می گویند ولی در هر صورت اینگونه مردان که خود باعث ایجاد رابطه گردیده اند عذاب وجدان می گیرند و شرمسار به پیش همسر اول خود باز می گردند.

وی در رابطه با رویارویی زنان با مواجهه با این مشکل تصریح کرد: در بسیاری از اوقات زنان در رویارویی با این مسئله به خود شک می برند که شاید همسری ایده آل برای شوهران خود نبوده اند و خود را دچار آسیب های شدید روحی روانی می کنند که لازم است بگوییم این طرز فکر کاملا غلط است و اشتباهی از آنان رخ نداده و فقط مردانشان دست به خیانت زده اند زیرا اگر کوتاهی از زنان بود باید مردان تقاضای طلاق و یا مشورت با بزرگترها را می دادند نه این که دست به خیانت بزنند.

گفتنی است، که اینگونه مردانی که دست به چنین عمل ناپسندی می زنند به دو دسته تقسیم می شوند، دسته ی اول کسانی اند که بعد از مدتی دچار عذاب وجدان شده و با وجود تعارضات بوجود آمده در زندگی نمی توانند کنار بیایند و تحمل کنند و این رابطه ی خود را به اتمام می رسانند و نزد همسر اول خود باز می گردند و دسته دوم کسانی اند که احساس پشیمانی و گناه نکرده و از مسیر جدید زندگی خود راضی و خرسند می باشند که این دسته از افراد از همسران خود طلاق گرفته و در پی معشوقه خود حرکت می کنند.

باشد که این افراد به عاقبت کار خود بیاندیشند و بدانند این مسیر راه بازگشتی نخواهد داشت و دیگر کسی به یاریشان در فرو رفتن در باتلاق نمی آید./ز

برچسب ها: متاهل ، همسر ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.