سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله موشکي صهيونيستها به شمال غزه

شاهدان فلسطيني از حمله موشکي بامداد روز چهارشنبه ارتش رژيم صهيونيستي به پايگاه وابسته به گردانهاي قسام شاخه نظامي جنبش حماس در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري فرانسه  ،  اين منابع اعلام کردند يک هواپيماي جاسوسي اسرائيل بامداد امروز يک فروند موشک را به پايگاه آموزشي گردانهاي قسام در شهرک بيت لاهيا واقع در شمال نوار غزه شليک کرد که خسارتهايي ببار آورد اما به کسي آسيب نرسيد.
از سوي ديگر گروه موسوم به شوراي مجاهدين بيت المقدس در بيانيه اي اعلام کرد در واکنش به يورش صهيونيستها به مسجد الاقصي و عمليات تجاوز و ترور هواپيماهاي اين رژيم ، اعضاي اين گروه سه فروند موشک به سديروت در جنوب اسرائيل شليک کردند.
لازم به ذکر است يک عضو گروه فلسطيني شوراي مجاهدين بيت المقدس در حمله هوايي يکشنبه شب به رفح در جنوب غزه کشته و هشت تن از جمله يک عضو اين گروه  زخمي شدند.
گردانهاي مقاومت ملي شاخه نظامي جبهه دمکراتيک براي آزادي فلسطين نيز اعلام کرد اعضاي اين جبهه ديشب دو فروند موشک به شهرک سديروت شليک کردند.
ميکي روزنفلد سخنگوي پليس اسرائيل اعلام کرده است پنج فروند موشک نزديک شهرهاي سديروت و نتيفوت اصابت کرده اما خسارت يا تلفاتي نداشته است.

برچسب ها: بین الملل ، غزه ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.