سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

دریافت کردن مطالبات پیمانكاران راه های روستایی

پیمانكاران راه های روستایی مطالبات خود را دریافت می كنند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی اعلام كرد: پیمانكارانی كه در احداث و اسفالت راه های روستایی فعال هستند در آینده نزدیك مطالبات خود را دریافت می كنند.

سید حسین میر شفیع در نشست با پیمانكاران راه های روستایی سلماس افزود: امسال هفت هزار میلیارد ریال از محل فروش سهام برای ساخت و ساز راه های روستایی كشور پیش بینی شده بود كه به دلیل نوسانات بازار انجام نشده و این كار با آرام گرفتن بازار بزودی انجام خواهد شد.

وی اضافه كرد: پیمانكاران نباید در اجرای طرح ها فصل كار را از دست بدهند و مطمئن باشند كه وزارت راه و شهرسازی از منابع مختلف مطالبات آنان را تامین و پرداخت می كند تا پروژه ها به سرعت اجرا شوند.

رئیس كمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مطالبات پیمانكاران به زودی در جلسه ای كه با وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد مطرح می شود و قیر مورد نیاز پیمانكاران راه های روستایی نیز پیش بینی شده كه به زودی تحویل خواهد شد.

علی اكبر آقایی افزود: دشمنان این نظام می خواهند با ایجاد تفرقه مانع توسعه ایران اسلامی شوند كه این كار آنان با وحدت وهمدلی مردم و مسوولین بی نتیجه مانده است.

مرتضی نظری فرماندار سلماس نیز در این نشست با اشاره به اینكه تا پایان امسال 50 كیلومتر از راه های روستایی سلماس آسفالت می شود گفت :پیمانكاران باید حداكثر استفاده از فصل كاری را داشته باشند و مشكلات آنان نیز بزودی با همت مسوولین كشوری و استانی و شهرستانی برطرف خواهدشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی به دعوت نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشكلات اجرایی راه های روستایی سلماس به این شهرستان سفر كرده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.