سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سیستم مکانیزه جهت پاسخگویی به کاربران منطقه 4

معاون هماهنگی و توسعه شهری منطقه 4 گفت: ساماندهی سیستم اتوماسیون اداری بسیار مشکل است که با تلاش های فراوان همکاران اداره فناوری منطقه مشکلات این سیستم کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید ابریشمی راد افزود: شهرداری تهران باراه اندازی سیستم اتوماسیون اداری تحول بزرگی را ایجاد کرد و از نظر زیر ساخت های آتی برترین سازمان در کشور است.

معاون هماهنگی و توسعه شهری منطقه 4 ادامه داد: منطقه 4 از نظر وسعت و جمعیت بزرگترین منطقه است و 11 درصد سطح تهران را در بر می گیرد و با داشتن هزار و 110 کاربر فعال اتوماسیون اداری و 54 مدیر میانی و ارشد منطقه وسیع ترین است و به طور متوسط روزانه 760 نامه وارد و صادر می شود که ساماندهی این سیستم بسیار مشکل است که با تلاش های زیاد همکاران اداره فن آوری منطقه این مشکلات کاهش یافته است.

در ادامه ارابی مسئول فنی سیستم اتوماسیون اداری شهرداری تهران تصریح کرد: با برگزاری جلسات، درصدد پیشرفت مناطق در راهبری سیستم اتوماسیون اداری بررسی می شود و با ارتقاء‌تعاملات بین راهبران و مسئول دبیرخانه و به روز رسانی اطلاعات مشکلات سیستمی از بین می رود و شاهد رونق مناطق 22 گانه در این حوزه خواهیم بود.

رهنما مسئول اداره فن آوری منطقه 4 در ادامه گزارش مختصری از فعالیت های اخیر این حوزه در منطقه بیان کرد و یادآور شد: در دو ماه اخیر و با توجه به دستور مستقیم شهردار منطقه 4 مبنی بر سازماندهی اتوماسیون اداری، اقدامات بسیار مهمی در این خصوص صورت گرفت که از جمله، ساماندهی دسترسی های کارشناسان منطقه بر اساس نوع کار، بازدیدها و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل و برگزاری جلسات ماهیانه بین مسئول دبیرخانه منطقه با دبیرخانه نواحی و معاونت ها می باشد که با تلاش کارکنان حوزه و پشتیبانی شهردار منطقه به خوبی اجرا شد و جلب رضایت مدیران ارشد را به دنبال داشت./ز

برچسب ها: جمعیت ، همکاران ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.