سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع کنندگان معترض در مقابل دفتر سازمان ملل:

"جنبش لبيك يا رسول‌الله" سزاي جنايات آمريكا و متحدانش را خواهد داد

عصر امروز، تجمع اعتراض آميزي با عنوان "جنبش لبيك يا رسول‌الله" در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، به منظور محکوميت اهانت به پيامبر گرامي اسلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي  باشگاه خبرنگاران، در ادامه سلسله تجمعات اعتراض آميز امت وفادار و با ايمان تهران و اعلام برائت و انزجار از سازندگان فيلم موهن صهيونيستي- آمريكايي در توهين به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشأن اسلام(ص)، عصر امروز تجمع اعتراض‌اميزي مقابل دفتر سازمان ملل و به همت نواحي سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

در اين تجمع اعتراض آميز كه با سردادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا،‌ لبيك يا رسول‌الله و ... از سوي مردم همراه بود، حجت‌الاسلام ابوالقاسمي از اساتيد حوزه و دانشگاه به بيان سخناني در محكوميت اهانت به پيامبر اعظم(ص) پرداخت.

وي در ابتداي سخنان خود گفت: من در اينجا حضور يافته‌ام كه نه تنها صداي خود را به كشورهاي همسايه بلكه صداي حق را به گوش جهانيان برسانم.

ابوالقاسمي با تاكيد بر اينكه برپايي فتنه در يک جامعه كمتر از قتل آحاد آن جامعه نيست، افزود: آمريكاي جنايتكار قصد دارد که با اعمال شنيع خود در كشورمان فتنه ايجاد كند.

وي تصريح كرد: در حالي كه يكي از اهداف شوم آمريكا فتنه افكني ميان دو مذهب شيعه و سني است، اما اين اقدام شوم و ضدبشري نه تنها موجب تفرقه ميان اين دو مذهب الهي نشد بلكه ريسمان ميان تشيع و تسنن را محكم‌تر کرد.

ابوالقاسمي فتنه را داراي اشكال مختلفي دانست و گفت: بدترين نوع فتنه، فتنه احساسي است چرا كه موجب سركوب احساس و كمرنگي ارزش‌هاي والاي الهي ميان مردم مي‌شود.

وي تاكيد كرد: مهمترين هدف اعمال شيطان‌صفتانه آمريكا از بين بردن احساسات و اعتقادات اسلامي مردم است اما ما بايد هوشيار بوده و از ارزش‌هاي اسلامي خود دفاع كنيم.

ابوالقاسمي با اشاره به اينكه ظهور مهدي موعود(عج) در گرو به پا خاستن جامعه است، گفت: اتفاقات اخير از نشانه‌هاي مهم ظهور است چرا كه يكدلي جامعه موجب ظهور مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: حضور پرشور شما ملت مسلمان از ارزش والايي برخوردار است چرا كه با اين اقدام، ارادت خود را نسبت به پيامبر عظيم‌الشان اسلام را ثابت كرديم و به طور حتم اين قبيل تجمعات خاري در چشم سلطه‌گران غرب است.

در پايان اين مراسم قطعنامه‌اي قرائت شد كه متن آن در ذيل آمده است:

پيامبر ما حضرت محمد(ص) پيامبر صلح و دوستي است و پيروان همه اديان را به زندگي مسالمت‌آميز در كنار همديگر دعوت كرده است.

چندي است قدرت‌هاي پوشالي متوهم دنيا سناريوي از قبل شكست‌ خورده‌اي را عليه اسلام كليد زده‌اند. پرده حيا را دريده‌اند تا آنجا كه به صورت عريان به موثرترين و مهربان‌ترين چهره تاريخ بشريت، بدترين‌ توهين‌ها و جسارت‌ها را نموده‌اند و امت اسلامي را در غم و عزايي بزرگ فرو برده‌اند ولي سنت الهي نقش‌آفريني نموده و تمام توطئه‌ها نقش بر آب گرديده است.

موج بيداري اسلامي بر عليه ام‌المفاسد، آمريكاي جنايتكار شكل گرفته و به زودي موج بعدي آن توفنده‌تر شكل خواهد گرفت. ان‌شاءالله
لازم است تمامي فعالين ارزشي عرصه مجازي و حقيقي بعد از پي بردن به لحظات بي‌نظيري كه در آن قرار داريم اين موج بيداري را زنده نگاه داشته تا به لحظه موعود در حكومت مستضعفان برسيم و دنيا را از لوث پليد جنايتكاران پاك گردانيم.

جنبش لبيك يا رسول‌الله در نظر دارد با زنده نگه داشتن اين موج ايجاد شده، سزاي جرم‌ها و جنايات آمريكا و دست نشانده‌هاي آنها را بدهد.

ما جانبازان و فداييان آن رسول مهرباني ضمن محكوم كردن تلاش وقيحانه و غير انساني استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي اعلام مي‌داريم:

1‌- همه انبياء و اولياي الهي واجب تعظيم بوده و حركت مذبوحانه و اختلاف‌افكنانه بين اديان الهي را محكوم مي‌نماييم.

2- ما تجمع‌كنندگان به همه مجامع بين‌المللي اعلام مي‌داريم بايستي جلوي هر اقدام نابخردانه و هتك حرمت به ارزش‌هاي الهي خصوصا رسول گرامي اسلام گرفته شود و با عاملين و مسببين آن به شدت برخورد گردد.

3- ما تجمع‌كنندگان قاطعانه اعلام مي‌كنيم كه براي دفاع از رسول مكرم اسلام جان‌هاي ناقابل خود را كف دست گرفته و با هرگونه اقدام غيراخلاقي دشمنان مقابله خواهيم كرد و آماده جانفشاني هستيم.

4- ما حمايت خود را از جنبش بيداري اسلامي و شور دفاع از رسول گرامي اسلام در سرتاسر جهان اعلام مي‌داريم.

5- از مسئولين نظام و قواي سه‌گانه خواهان اقدام عملي براي تحريم و عدم مصرف كالاهاي بيگانگان خصوصا آمريكا، اسرائيل و بعضي از دولت‌هاي غربي هستيم.

6- ياد و خاطره شهداي لبيك يا رسول‌الله در سرتاسر جهان را گرامي داشته و قاطعانه راه آنان را در دفاع از حرمت ساحت مقدس رسول گرامي اسلام ادامه خواهيم داد.

7- سازمان ملل سازمان ملت‌هاست نه تعدادي از دولت‌ها؛ لذا انتظار داريم براي عقايد مسلمانان احترام قائل بوده و اجازه چنين حوادثي را به احدي و دولتي ندهد و قاطعانه آنرا محكوم نمايد.

همچنين در حاشيه اين تجمع اعتراض‌آميز مردم غيور تهران ضمن امضاي طوماري در محكوميت اين عمل ضدبشري، ضدالهي و ضداخلاقي، خواستار برخورد جدي دبير كل سازمان ملل متحد شدند و با بر تن كردن كفن و به آتش كشيدن پرچم آمريكا انزجار خود را از اين اقدام شنيع نشان دادند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: دفتر ، سازمان ، ملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.