سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار دبیر کل اکو با صالحي؛

"اکو" باید روابط خود را با دیگر سازمانهای منطقه‌ای و بین المللی توسعه دهد

در دیدار دبیر کل سازمان همکاریهای اقتصادی( اکو ) با وزیر امور خارجه کشورمان مسائل مربوط به فعالیتهای این سازمان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با العسکروف با بیان اینکه " اکو " سازمانی اقتصادی است و اولویتهای این سازمان لازم است شناسایی و پیگری شود مهمترین اولویت این سازمان را مسائل اقتصادی دانست و ضمن توجه به اهداف و برنامه های این سازمان که منافع همه کشورهای عضو را دنبال می کند تأمین ابزار و برخورداری این سازمان از نیروی انسانی حرفه ای را مورد تأکید قرار داد.

صالحی با مهم خواندن موسسات وابسته به اکو توسعه فعالیتها و ظرفیتها و بازار وسیع کشورهای عضو این سازمان و نقش این کشورها را در رسیدن به اهداف این سازمان با اهمیت خواند.
 
وی افزود: اکو در مسیر پیشرفت، باید روابط خود را با دیگر سازمانهای منطقه ای و بین المللی توسعه داده و فرصتهای همکاری را شناسایی کند.
 
العسکروف دبیر کل اکو نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اجلاس آتی سران اکو در باکو ، جمهوری اسلامی ایران را بازیگر مهم این سازمان خواند و از کمکهای کشورمان بعنوان میزبان دبیرخانه اکو تقدیر و تشکر کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اکو ، سازمان ، دبیر کل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.