سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

تنظيم برنامه‌هاي انتخاباتي جامعه اسلامي دانشجويان در سال جديد

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: با آغاز سال تحصيلي جديد، جامعه اسلامي دانشجويان سلسله جلساتي را براي فعاليت انتخاباتي در فضاي دانشگاه‌ها برگزار کرده و تاکنون نتايج مطلوبي از اين جلسات به دست آورده‌‌ايم.

محمد پهلوان دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه هرگونه فعاليت دانشجويان بايد توام با عقلانيت باشد، گفت: با توجه به آغاز سال تحصيلي و شرايط خاص جمهوري اسلامي ايران دانشجويان بايد با شور و نشاط، تمامي فعاليت‌هاي خود را با منطق و عقلانيت به پيش ببرند.

وي برگزاري کرسي آزادانديشي از سوي دانشجويان را يکي از اصلي‌ترين اهداف تشکل‌هاي دانشجويي دانست و تاكيد كرد: با توجه به خواست مقام معظم رهبري در برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي در فضاي دانشگاه‌ها اين مسئله در اولويت برنامه‌هاي دانشگاهي است که بايد بتوانيم آن را به بهترين شکل برگزار کنيم.

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان در ادامه افزود: تشکل‌هاي دانشجويي سعي در اجراي برنامه‌هاي مختلف در طول اين يک سال دارند تا بتوانند تاثيرات آن را به بهترين شکل در جامعه به انجام برسانند.

اين فعال دانشجويي خاطر نشان کرد: تشکل‌هاي دانشجويي بايد با هماهنگي کامل با يكديگر در ايجاد يک فضاي کاملا عقلاني و دانشجويي  با در نظر گرفتن انتخابات رياست جمهوري در اين راستا گام بردارند.

پهلوان بحث بيداري اسلامي را از ديگر مباحث مهم دانشجويان عنوان و ابراز داشت: با توجه به تحولات بين‌المللي و مسائل داخلي دانشگاهيان و دانشجويان، آنها بايد با وحدت كامل و عملكرد مثبت تاثيرات قابل قبولي را در فضاي دانشگاه و عمومي جامعه داشته باشند.

اين فعال دانشجويي اظهار داشت: با آغاز سال تحصيلي جديد جامعه اسلامي دانشجويان سلسله جلسات خصوصي را براي فعاليت اين تشکل دانشجويي در فضاي دانشگاه‌ها  در آستانه انتخابات رياست جمهوري برگزار کرده و نتايج مطلوبي را از اين جلسات به دست آورده‌ است.

پهلوان گفت: جامعه اسلامي دانشجويان در تلاش است تا برنامه‌هاي خود را در فضاي دانشگاه‌ي اجرا و بتواند با بيان مطالبات خود از افراد و کارشناسان سياسي مختلف در آگاهي‌سازي جامعه براي انتخاب فرد شايسته در انتخابات رياست جمهوري شريک باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پهلوان ، جاد ، دانشگاه ، تشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.