سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اتحادیه فرش روستایی آذربایجان شرقی تعاونی برتر کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه تعا ونیهای فرش روستایی استان به عنوان تعاونی بر تر کشوری در همایش ملی تعاون شناخته شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمایی با اعلام این خبر گفت: شاخص هایی نظیر فعالیت در حو زه تو لید و فروش این اتحادیه و ایجاد بزر گترین بستر مناسب نمایشگاهی و فروشگاهی کشور به متراژ 1500متر مربع برای فروش قالیهای اعضاء و غیر عضو از جمله امتیازها و شاخص های این انتخاب می باشد.

وی در ادامه حضور و مشارکت بی وقفه این اتحادیه در نمایشگاههای داخلی و خارجی و پیگیری امور و فعالیتهای تعاونی فرش دستباف روستایی استان را یادآور شد و گفت: این اتحادیه با 30 تعاونی زیر مجموعه فعال و 196 هزار قالیباف روستایی سهامدار در عر صه اشتغال زایی و تو لید و صادرات نقش محوری دارد .همچنین علی سلیمانی رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر حمایتهای سازمان از کلیه تشکلهای فرش دستبافت در استان اشاره کرده و بر تمرکز سیاستگذاری ها و بر نامه ریزی ها بر اساس فر آیند های حمایتی وآموزشی تاکید کرد.

لازم به ذکر است مراسم تجلیل از اتحادیه تعاونی های فرش دستباف روستایی آذربایجان شرقی در سالن همایشهای بین المللی صداو سیما در تهران با حضور کلیه تعا ونیهای بر تر کشور انجام گرفت./س

برچسب ها: اتحدیه ، فرش ، تعاونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.