سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

خدمت‌رسانی به زائران، بر اساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود

مدیر کل روابط‌ عموlی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم گفت: خدمت‌رسانی به زائران حضرت کریمه اهل‌بیت(س)، به ویژه زائران غیر ایرانی بر اساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: ظرفیت‌های اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و در این به امور زائران غیر ایرانی توجه ویژه‌ای شده است.
وی خاطرنشان کرد:‌ زائران غیر ایرانی معمولا با حریم قدسی کریمه اهل‌بیت(س) آشنایی چندانی ندارند، از این رو، برنامه‌های خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است.
وی با تأکید بر این که ظرفیت در نظر گرفته شده برای زائران غیر ایرانی جدا از زوار ایرانی است، ادامه داد: برخی از زائران غیر ایرانی مسلمان نیستند، از این رو در ابتدای ورود مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس نیازهای آنها، برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در ادامه با اشاره به ارتباط و تعامل اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم، با بقاع متبرکه در داخل و خارج کشور گفت: در این راستا، جلساتی با مسئولان بقاع متبرکه برگزار شد تا راهکارهای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران ارائه شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.