سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

وقتی که روابط عمومی ها رسالت شان را فراموش میکنند

امروز صبح نیز همچون دگر روزها راهی شدیم تا روزی زیبا را به مردم شهر و استانم پیشکش کنم، با مسرت بخش ترین خبرها و به دور از بازار ارز، طلا و سکه و به دور از هر گونه گرانی و بی ثباتی اما...

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد 13 مهرماه دعوت نامه ای به 23 خبرگزاری و روزنامه و صدا و سیمای خراسان رضوی از سوی اداره کل آموزش فنی حرفه ای این استان رسید مبنی بر برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی با محوریت برگزاری جشنواره رنگین کمان لحظه های اوقات فراغت و نشاط اجتماعی در استان.

اما در روز موعود به جای برگزاری و با وجود حضور چندین خبرگزاری و روزنامه و خبرنگاران صدا و سیما، خبرنگاران با خبر برگزار نشدن این جلسه بدون اطلاع قبلی مواجه شدند.

يكي از اعضاي روابط عمومي اين اداره كل با رفتاري دور از شان رسانه‌ها، وظيفه خبرنگاران را تنها اطلاع رساني محض عنوان كرد و گفت: اعتراض و عصبانيت خبرنگاران بي دليل است.

خاشي در جواب این که چرا این جلسه برگزار نشده است بیان کرد: اطلاع رساني براي لغو اين نشست كه دعوتنامه آن 13 مهر ماه ارسال و كنسلي آن در16 همين ماه بوده براي كليه رسانه‌ها ارسال شده، و اين در حالي است كه خبرنگاران بيش از هفت رسانه استاني امروز متهم به بي اطلاعي شدند.

وي براي نشان دادن تاييد لغو این برنامه اظهار کرد: برگه‌هاي تاييد در اتاقي است كه كليد آن در يك ساعت حضور خبرنگاران پيدا نشد.

خاشی همچنين در اعتراض خبرنگاران براي نبود هماهنگي، اين وضعيت را گوشه‌اي از وضعيت كشور معرفي كرد و گفت: وظيفه شما فقط اطلاع رساني است.

همچنين وي دليل برگزار نشدن اين نشست را سفر ناگهاني مدير كل اين اداره براي حضور در مسابقات فني وحرفه‌اي كشوري خواند كه تعجب خبرنگاران را مبني بر اين موضوع برانگيخت كه آيا برگزاري چنين مسابقه‌اي در كشور آنقدر ناگهاني بوده كه لغو اين نشست با موفقيت انجام نشده است˙

رفتار تند و پرخاشگرانه این مسئول تنها دستاورد خبرنگاران است که بدرقه راهشان می شود./س

 
برچسب ها: روابط ، عمومی ، رسالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.