سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

جوانگرايي لازمه حيات احزاب/گرايش به جوانان از اصول يک حزب پويا است

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: ضرورت دارد افراد جديد و جوان براي بقا و پا برجايي حزب به عنوان جايگزين اعضايي که به هر دليل حذف مي‌شوند،‌ وارد تشکيلات شوند.

احمد نيک‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به عدم تمايل به جوانگرايي در احزاب با سابقه گفت: جامعه اسلامي مهندسين  از سال‌هاي پيش اقدام به تاسيس شاخه جوانان در تشکيلات خود کرده است و حداقل در هر شورا دو نفر نيروي جوان مشغول فعاليت هستند.

عضو شوراي مرکزي جامعه مهندسين عنوان کرد: عدم جوانگرايي احزاب باسابقه و جلوگيري از ورود و فعاليت جوانان در حزب صحت ندارد.

وي تصريح کرد: در حالت عقلاني ضرورت دارد افراد جديد و جوان براي بقا و پا برجايي حزب به عنوان جايگزين اعضايي که به هر دليل حذف مي‌شوند،‌ وارد تشکيلات شوند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با تاکيد بر استقبال و استفاده جامعه اسلامي مهندسين از نيروهاي جوان افزود: با عضوگيري و آموزش نحوه کار به اعضاي جوان روند جوانگرايي در جامعه اسلامي مهندسين در حال اجرايي شدن است.

نيک‌فر جوان گرايي را از اصول يک حزب پويا دانست و با بيان اين مطلب که جوانان نيروهاي پرشورتر و فعال‌تري هستند، تصريح کرد: لازم است شاخه دانشجويي و دانشگاهي با گرايشات عدالت طلبانه به فعاليت بيشتري در احزاب بپردازند.

مسئول امور تشکيلات جامعه مهندسين گفت: براي جذب افراد جوان قائم مقام خود را  مسئول شاخه جوانان قرار دادم تا جوانان استان‌ها را ترغيب به عضويت در اين حزب کنند و در اين مسئله موفق هم بوده‌ايم، در نتيجه بخش عظيمي از اعضاي جامعه اسلامي مهندسين را جوانان تشکيل مي‌دهند.

وي اظهار داشت: با وجود اينکه هيات موسس را پيشکسوت‌هاي حزب تشکيل مي‌دهند اما اداره کنندگان حزب، جوانان هستند که تاثيرات بسزايي در اين امر داشته‌اند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: تشکيلات جامعه مهندسين با استفاده از تجربه پيشکسوت‌ها و توان و قدرت و احساسات پاک جوانان و عدالت گرايي آنها،‌ اداره مي‌شود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.