سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

استان کهگیلویه وبویراحمد از سرمایه گذاران داخلی وخارجی استقبال می کند

استاندار کهگیلویه وبویر احمد در نشست با سرمایه گذار خارجی کارخانه سیمان ماگون ضمن ناکارآمدخواندن تحریمها برلزوم راه اندازی هرچه سریعتر کارخانه سیمان مارگون تأکید کرد. "

 حسین صابری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه ها و ترفندهای شوم آمریکا نقطه قوت و مشترک کشورهای اسلامی است.
وی ستیزه جویی های آمریکا علیه کشورهای اسلامی از جمله ایران را ناشی از حس قدرت طلبی و زیاده خواهی استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: در سایه وحدت کشورهای اسلامی و تلاش برای توسعه ، خوداتکایی و خودکفایی ، مقوله تحریم را روزبه روز کمرنگ تر خواهد کرد.
صابری با بیان اینکه ایران اسلامی به لحاظ برخورداری از ظرفیت های غنی اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی ، صنایع نفت و گاز ، معادن و منابع آب و خاک آماده جذب سرمایه گذاری خارجی است ،افزود: احداث سیمان مارگون توسط سرمایه گذار خارجی بیانگر ایجاد شرایط امن و بسترفراهم شده در ایران برای جذب بیش از پیش سرمایه گذارای خارجی خواهد بود.
صابری استان کهگیلویه وبویراحمد را سرشار از پتانسیل ها ، ظرفیت ها و موقعیت های مناسب در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله منابع غنی نفت و گاز ، کشاورزی ، صنعت و گردشگری دانست و افزود: این استان آماده جذب و حمایت از سرمایه گذاران خارجی در بخش های مختلف است.  
وی به دستاوردها و آثار اقتصادی احداث سیمان مارگون اشاره کرد و افزود: بهره برداری از این طرح مهم اقتصادی از اولویت های اساسی مسوولان اجرایی استان است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.