سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسام الدین جعفری:

محمد بنا را باید حفظ کنیم/هیچ کس به مشکلات فرنگی کاران رسیدگی نمی کند

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:بدون شک محمد بنا در موفقیت های چند سال اخیر تیم فرنگی نقش تعیین کننده ای داشته است.

  حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک 2012 دست به کار بزرگی زد که شاید درتاریخ دیگر تکرا ر نشود اما این مسابقات با هرکیفیتی به پایان رسیده وما باید به فکر روزهای آینده و مسابقات مهم پیش رو باشیم.

 وی درباره صحبتهای محمد بنا که گفته دیگر با تیم ملی همکاری نخواهد داشت گفت: بنا مربی بسیار بزرگی است که کشتی را عاشقانه دوست دارد وهمواره این موضوع را ثابت کرده اما هم اکنون وضعیت فرق می کند توقعات از کشتی بالا رفته در نتیجه اگر شرایط مهیا نباشد نمی توان نتیجه لازم را گرفت.

جعفری اضافه کرد:برای تداوم موفقیت ها باید بستر لازم فراهم باشد ضمن آنکه هم اکنون وضیعت رئیس فدارسیون مشخص نیست تا بتوان درمورد برنامه های تیم ملی تصمیم گیری کرد.

 وی در ادامه با اشاره به این که ملی پوشان مشکلاتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود تصریح کرد:سعید عبدولی هنوز وضعیت سربازی اش حل نشده ، قاسم رضایی قهرمان المپیک به دلیل حضور در این رقابتها مشکلاتی در ادامه تحصیلش بوجود آمده و بسیاری از بچه های یک چنین مشکلاتی روبرو هستند.

 سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد:من به عنوان سرپرست تیم دراین مدت هر کاری که از دستم بر آمده انجام دادم اما باور کنید تا زمانی که تکلیف فدراسیون کشتی مشخص نشود هیچ کس نیست تا مشکلاتی که سرراه ملی پوشان وجو داردحل کند.

 جعفری درپایان با اشاره به رایزنی های مدیر تیم های ملی و سرپرست فدارسیون کشتی برای بازگرداندن بنا خاطرنشان کرد:امیدوارم هر چه سریعتر شرایطی فراهم شود تا بار دیگر تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور محمد بنا بتواند به موفقیت های خود ادامه دهد./با
برچسب ها: کشتی ، بنا ، فرنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.