سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

با تلاش های انجام شده زلزله اخیر به سکوی پیشرفت و توسعه منطقه تبدیل خواهد شد

فرماندار اهر در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر زلزله اخیر را سکویی برای پیشرفت توسعه منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رضا صدیقی دراین جلسه تمامی همت مسئولین را تلاش در جهت حل مشکلات مناطق زلزله زده و تأمین مایحتاج ضروری و تسریع در امر ساخت و ساز اماکن مسکونی و دامی عنوان کرد.

وی، گفت: با هماهنگی های انجام شده در کنار واحدهای احداثی برای اسکان دائم و کانکس های 12 متری درحال نصب بوده و برای احشام نیز سازه های 24 متری آماده شده و در برخی روستاها نیز نصب شده اند که امیدواریم با تهمیدات لازم شاهد رضایتمندی مردم این مناطق روستاهای زلزله زده باشیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر این حادثه را امتحان بزرگ برای مسئولان نیز ذکر کرد و افزود: در این زلزله پتانسیل ها و توانائیهای مدیران و ادارات دست اندرکار بیشتر مشخص گردید که امیدواریم ازاین تجربیات به نحو شایسته در توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه بیشتر بهره مند شویم.

صدیقی همچنین گفت: 98 روستای شهرستان اهر آسیب جدی دیده اند که عملیات ساخت و ساز با کمک و همیاری ستادهای معین استانهای همدان، زنجان و اردبیل در حال اجراست و با توجه به خسارات وارده به بیش از 4000 واحد مسکونی بالای 50 درصد شهری پروانه رایگان از سوی شهرداری به این اماکن صادر و با تکمیل پرونده در دفاتر پیشخوان دولت دراهر به بانک های مسکن جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده اند./س

برچسب ها: زلزله ، پیشرفت ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.