سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

استفاده از ظرفیت های بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

رییس سازمان بسیج عشایر كشور گفت: استفاده از ظرفیت های بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری و لازم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار جمشیدی افزود: قشرهای مختلف بسیج از جمله مهندسان، اساتید، بسیج سازندگی و عشایری توانمندی های بسیار زیادی در تبیین، فرهنگ سازی و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

وی اضافه كرد: با تبلور روحیه و فرهنگ بسیج در عرصه های اقتصاد و تولید می توان به ارزش افزوده بیشتر كمك و محصولات و كالای با كیفیت بالاتری روانه بازار كرد.

رییس سازمان بسیج عشایر كشور بیان كرد: همچنین عشایر با تولیدات محصولات لبنی، دامی و صنایع دستی می توانند نقش مهمی در تامین نیازهای قشرهای مختلف مردم داشته باشند كه این مهم نیازمند حمایت و برنامه ریزی مسوولان است.

سردار جمشیدی تاكید كرد: دشمن در جنگ اقتصادی قصد تضعیف اراده مردم را دارد بنابراین باید با تلاش و همت مضاعف برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تلاش كرد.

وی اظهار كرد: طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی راهكار راهبردی و سازنده خنثی كردن تحریم ها و فشارهای دشمنان است.

رییس سازمان بسیج عشایر كشور یادآور شد: بسیجیان وفاداری و شایستگی خود را در دفاع از اسلام، ولایت، قرآن و كیان اسلامی بارها ثابت كرده اند و امروز آماده فعالیت در جهاد اقتصادی و كمك به تحقق اقتصاد مقاومتی هستند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.