سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

صبح فردا چشم انتظاری چند ساله دیار عاشقان ولایتمداربه پایان می رسد

ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح فردا به چشم‌انتظاری چند ساله دیار ولایتمداران و مردمان همیشه وفادار خراسان شمالي، اهالي همیشه قهرمان اين مرزو بوم پایان داده و با قدوم پربرکتشان این سرزمین راعطرآگین به رایحه خوش ولایت می‌نمایند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي با صدور بیانیه ای شرکت گسترده مردم در استقبال ازرهبری را خواستار شده است.

در این بیانیه آمده است،سرزمین سنگ و رنگ و زیبایی‌،جلوه‌گاه عشق، ایثار و فداکاری،باب الرضا و گنجينه فرهنگها،فردا زیباترین گل را به خود می‌بیند تا شمیم عطر بهشت را از قدوم یار استشمام کند.

پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی نيز با حضور پرشور در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب ، سلام خود را به سلاله پاک رسول‌الله و حیدر کرار رسانده ، و ديده بر قامت دلربای ولی‌امر مسلمین مي نشانند ، و بر سیادت سیدعلی که به میهمانی لاله‌های سرخ حسینی آمده است سر تعظيم و ارادت فرو مي آورند.

فردا ما نيز به همراه موج عظيم مردم وفادار خطه خراسان شمالي برای زیارت خورشید انقلاب همراه و هم قدم مي شويم تا دنیا بداند پیوند ملت با ولایت همچنان و برای همیشه ناگسستنی است.

مديران و كارمندان شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي سفر پر بركت مقام معظم رهبري به استان را تحقق آرزوي چندين ساله خود و پر خير و بركت ترين سفري كه به استان صورت گرفته است مي دانند كه اثرات خوب آن تا سالها بر پيكره استان خواهد ماند.

ما جمع كوچكي از خانواده صنايع مستقر در شهركها و نواحي صنعتي حضور ولي امر مسلمين در خراسان شمالي را فرصتي استثنايي براي استان مي دانيم تا هرچه بيشتر در مسير توسعه و شكوفايي قرار گرفته و در آينده اي نزديك به يكي از استانهاي برتر و نمونه كشور در عرصه صنعت و اقتصاد تبديل شود.

بدينوسيله ضمن دعوت از كليه آحاد مردم بخصوص جامعه صنعتگران و سرمايه گذاران صنعتي،اعلام مي داريم؛حضور گسترده در استقبال از مقام عظمي ولايت،بی گمان پاسخ شایسته ای مي باشد که مردم این استان در لحظه ای مناسب به دروغ‌پردازی های دشمنان مي دهند و با پشتیبانی خود توطئه گران را ناامید و دوستداران انقلاب اسلامی را دلگرم مي سازند.

برچسب ها: صبح ، فردا ، پایان انتظار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.