سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

بیانیه کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در آستانه سفر رهبری

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

بیانیه کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در آستانه سفر رهبری

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، در این بیانیه آمده است:سالها بود هر بزرگی که به خراسان شمالی قدم می نهاد و می دانستیم ارتباطی با مقام عظمای ولایت دارد سیل نامه ها و طومارهایمان را برای دعوت از مولا و ولی امرمان روانه دامنش می داشتیم به امید آنکه روزی رهبر عزیزمان قدم به دیدگان ما نهندو به استان ما تشریف فرما شوند. و حال بعد از این همه چشم انتظاری سعادت دیدار با رهبر فرزانه در آستانه تحقق است،دلها در سینه ها بی قرار، اشکها در پس پلکها چشم انتظار و دیده ها برای روئیت آن ماه تمام، بیدار نشسته اند.لحظه ای تاریخی برای استان ما در حال ثبت است و فرصتی ناب به دست آمده تا شور و عشق و محبت خود را نسبت به مولایمان به جهانیان،حسودان و معاندان نشان دهیم .

پس ما کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی همراه با خیل مردم ولایت مدار استان می آئیم و می آئیم ، دست در دست هم ، با شوقی مضاعف و دیداری را به ثبت می رسانیم که جهان نظیرش را تا بحال به خود ندیده باشد. می آئیم و با لبیک به آقایمان بار دیگر به همگان ثابت می کنیم که " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ".

می آئیم و با فریاد شعفمان و با ندای "لبیک یا محمد(ص)" و " لبیک یا رسول الله(ص)" پاسخی درهم کوبنده به یاوه گویان و خناسان و مستکبران کوته نظری می دهیم که گمان می کنند می توانند نور خورشید را با دهانشان خاموش کنند ولی نمی دانند که یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.