سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه صورت مي گيرد؛

اجرای طرح مفتاح ویژه حوزویان

مدیر کل دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه از اجرای طرح مفتاح به عنوان یک طرح ابزاری ویژه حوزویان در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله کوثری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: جمع آوری اطلاعات و شناسایی منابع، کتابها، نشریات و لوح های فشرده، اساتید و کارشناسان با محور خانواده در قالب طرح مفتاح در حال انجام است.

وی با معرفی تعدادی از عناوین این بانک جامع اطلاعاتی گفت: بانک مشاورین خانواده، اساتید و کلیپ های خانواده از شبکه اطلاعاتی هستند که در بنک جامع اطلاعات دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به گروه بندی اساتید و کارشناسان در تخصص های مختلف در صورت درخواست متقاضیان اساتید به صورت تخصصی به محافل و برنامه های مختلف معرفی می شوند.

كوثري با اشاره به اینکه جمع آوری پایان نامه ها و تحقیقات در حوزه خانواده در بانک جامع اطلاعات دفتر امور خانواده در نظر گرفته شده اظهار داشت: این بانک به طور تدریجی و با توجه به ظرفیت های مختلف استان ها در کشور در حال تکمیل است و امکان شناسایی منابع و گسترش این بانک از سایر موضوعات عرضه خانواده در خارج از ایران وجود دارد.

مدیر کل دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه گفت: در حال حاضر با تشکیل بانک جامع اطلاعات با مراکزی که از لحاظ اهداف هم سو هستیم جهت معرفی منابع، اساتید و کارشناسان همکاری می کنیم./ز

برچسب ها: شبکه ، حوزه ، محافل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.