سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ استاندار كهگیلویه وبویراحمد:

وزارتخانه ها به تعهدات خود درزمینه مصوبات سفرهای استانی عمل كنند

استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به سال پایانی دولت ضروری است وزارتخانه ها وسازمان های مختلف اجرایی در مركز به تعهدات خود در زمینه اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان ها بویژه مناطق محروم عمل كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، به نقل از روابط عمومی استانداری كهگیلویه وبویراحمد سید 'حسین صابری' روز گذشته در نشست ستاد پیگری سفرهای ریاست جمهوری در استان افزود: این در حالی است كه برخی از وزارتخانه ها در این راستا به نحو مطلوب و شایسته به وظایف خود عمل كرده اند.
وی بیان كرد: مدیران و مسوولان اجرایی ادارات و نهادهای مختلف اجرایی در این استان نیز موظف هستند پیگیری و رایزینی های لازم را در خصوص تعهدات وزارتخانه های مربوطه خود در اسرع وقت انجام دهند.
صابری ابراز داشت: با بررسی هایی كه انجام شده بسیاری از پروژه های عمرانی و مصوبات سفرهای استانی هیات دولت در كهگیلویه وبویراحمد به دلیل عدم تخصیص اعتبارات ملی راكد و یا روند اجرای آنها به كندی پیش می رود.
وی اظهار داشت: هم اكنون افزون بر دو هزار پروژه عمرانی در بخش های مختلف در این استنان در حال اجرا است.
استانداركهگیلویه وبویراحمد یكی از برجسته ترین اقدامات و راهبردهای اصلی دولت نهم و دهم را در مقایسه با دولت های پیشین انجام سفرهای استانی عنوان كرد.
صابری افزود: برخی ها ابتدا اقدام دولت درانجام سفرهای استانی و تشكیل جلسات هیات وزیران در استان ها را تنها در حد یك شعار می دانستند ولی پیامد و نتایج مثبت این سفرها هم اكنون حتی در دورافتاده ترین نقاط محروم این كشور متجلی است.
وی انجام سفرهای استانی را تجلی عینی شعارعدالت محوری و مهرورزی دولت های نهم و دهم دانست و افزود: همه مسوولان و مدیران اجرایی در سطح ملی و استانی برای تحقق این مهم مسوول هستند.
وی افزود: امروزه خدمات ارزشمندی در جای جای این كشور به بركت انجام سفرهای استانی دولت احمدی نژاد به وقوع پیوسته و مردم طعم شیرین خدمت ، بركات و آثار این خدمات را به وضوح مشاهده می كنند.
صابری با بیان اینكه یكی از اهداف سفر دور چهارم دولت به استان ها ارزیابی سفرهای دور اول، دوم وسوم بود ، اظهار داشت: همه ما مسوولان به عنوان جبهه عملیاتی دولت باید برای انجام تمامی این مصوبات و بهره برداری كامل از پروژه های عمرانی در دست اجرا تلاش كنیم .
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: معا ون امورعمرانی بهمراه دفتر فنی استانداری موظف هستند تا با حساسیت و بازدید از پروژه های عمرانی روند اجرای آنها به دقت كنترل و ارزیابی كنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.