سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضايتي قبطي هاي مصر از عملکرد مرسي

با گذشت بيش از سه ماه از انتخاب محمد مرسي بعنوان رئيس جمهور مصر ، مسيحيان قبطي معتقدند اوضاع آنها تغييري نکرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛  احمد ابو دوما از مسيحيان قبطي گفت « صد روز از وعده هايي که مرسي داده بود مي گذرد اما او به وعده هايش عمل نکرد و «طرح رنسانس» وي دروغي بيش نبوده است.

وي افزود : براي مردم مصر ثابت شد اصلا  طرحي به نام رنسانس وجود ندارد و اخوان المسلمين و مرسي برنامه کاري  مشخصي ندارند. آنها در انتخابات به مردم حقه زدند و با مسائلي مانند طرح رنسانس به آنها دروغ گفتند.»

در اين حال عادل الهامي ، از ديگر مسيحيان قبطي نيز اظهار داشت « بدون شک مسيحيان از حاکميت اخوان المسلمين نگرانند چون اين حزب و تمام کساني که با آن همکاري  مي کنند ؛  تلاش خود را براي انحصاري کردن قدرت بکار گرفته اند و در صدد حل مشکلات نيستند و  اين فاجعه است.»

ناصف صبحي ، تبعه ديگر مصري نيز اظهار داشت « واقعا نميتوانيم چيزي را ارزيابي کنيم. چيز محسوسي وجود ندارد که بتوان آن را ارزيابي کرد اما بر خلاف بسياري از مردم ، من براي وي دعا مي کنم  و اميدوارم خداوند به وي بصيرت عطا کند.

هنوز وي کاري نکرده است که بر اساس آن بخواهيم عملکرد وي را خوب ارزيابي کنيم با اين حال براي وي آرزوي موفقيت دارم چون انجيل ما را به چنين کاري دعوت ميکند.»
برچسب ها: قبطی ، مصر ، مرسی ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.