سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه هماهنگی دیدار ایران – کره جنوبی

رئیس و دبیرکل فدراسیون کره جنوبی به تهران می آیند

نشست هماهنگی دیدار تیم های ایران و کره جنوبی امروز با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولان کمیته ها و عوامل اجرایی بازی برگزار شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد نبی در آغاز جلسه گفت: پیش از پرداختن به بحث بازی ایران و کره جنوبی، لازم است از همه همکاران و دست اندرکاران و کسانی که در برگزاری رقابتهای نوجوانان آسیا علی رغم همه مشکلات، زحمت کشیدند و به فدراسیون فوتبال کمک کردند تقدیر و تشکر کنم.
الکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا که به تهران آمده بود با توجه به بررسی گزارش هایی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا و شخص ایشان ارائه شد از فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری رقابت ها و میزبانی تشکر کرد. ای کاش تیم ملی نوجوانان می توانست به فینال راه پیدا کند و البته می توانست به فینال برسد و این شایستگی را داشت. اما به هر جهت همین که ایران توانست به جام جهانی صعود کند هم یک موفقیت بزرگ است.
در ادامه جلسه درباره دیدار ایران و کره جنوبی و برگزاری هر چه بهتر از هر حیث بحث و بررسی شد و درباره وضعیت اسکان تیم ملی کره، ناظران وداوران بازی، زمین تمرین تیم ملی کره، حضور رسانه ها و خبرنگاران کره ای، بلیت فروشی، حضور تماشاگران کره ای و مسایلی دیگری مثل برگزاری برنامه های فرهنگی در ورزشگاه پیش از بازی ایران و کره ، دبیرکل فدراسیون نکاتی را متذکر شد. قرار است رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال کره جنوبی به تهران بیایند و بازی را در ورزشگاه آزادی مشاهده کنند.ضمن اینکه کاروان تیم ملی کره جنوبی، فردا ساعت 9:30 صبح وارد تهران می شوند./با 
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.