سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید مناف هاشمی مطرح کرد:

ایجاد پارکینگ مکانیزه و تعیین اعتبار طرح های اجرایی براساس ضوابط طرح تفصیلی

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران مطرح کرد: ایجاد پارکینگ مکانیزه و تعیین اعتبار طرح های اجرایی براساس ضوابط طرح تفصیلی در دستور کار شورای راهبردی دفاتر خدمات الکترونیک قرار گیرد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سید مناف هاشمی با طرح این موضوع گفت: با تصمیم گیری و تدابیر مناسب براساس رعایت ضوابط طرح تفصیلی برای همه شهروندان تهرانی و اجرای یکسان آن در همه مناطق گامی اساسی و عمده بر می داریم.  
 
وی با اشاره به وضعیت نقدینگی مناطق پهنه جنوب اظهار داشت: با بررسی و ارزیابی مناطق و سازمان ها در این محدوده از پایتخت ، اتمام پروژه های نیمه تمام محقق شده و روند پیشرفت پروژه های مهم و شاخص مناطق فراهم می شود.
 
هاشمی ادامه داد: با ارائه گزارشی از وضعیت نقدینگی منطقه 9 و مطرح کردن آن در جلسه کمیسیون تخصیص و با تدابیری که برای شهرداری منطقه صورت می گیرد، امید است براساس پیشرفت و ارتقا مناطق کم برخوردار در پهنه جنوب ، اعتبارات منطقه تا 50 درصد در سال 92 افزایش یابد و این رقم توسعه منطقه را به عنوان پیشنهاد داشته باشیم.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران در ادامه به ضرورت فعال شدن کمیته نظارت در منطقه تاکید کرد و گفت: کمیته نظارت در زمان کمتری نواقص و مشکلات موجود در حوزه های اجتماعی ، عمرانی ، برنامه ریزی ، بودجه و ... بررسی و روند پروژه ها با جزئیات در اختیار شهردار منطقه قرار می گیرد.
 
هاشمی در پایان با اظهار رضایت از بخشهایی نظیر آموزش ، IT و ساختاری منطقه خاطرنشان کرد: حضور پرسنل منطقه در مقاطع تحصیلی و دوره های آموزشی سطح منطقه ، افزایش سرانه مطلوب آموزشی در لایه های مختلف منطقه و ارتقا رضایتمندی مردم را در بردارد. /ل
برچسب ها: پارکینگ ، مکانیزه ، ضوابط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.