سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيگي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عدم رشد سرمايه گذاري‌هاي داخلي نتيجه تاخير در ابلاغ بودجه 92

عضو هيات رئيسه كميسيون اقتصادي مجلس گفت: هرگونه تاخير در ابلاغ بودجه 92 به وابستگي و عدم رشد سرمايه‌گذاري داخلي منجر مي‌شود لذا ابلاغ هر چه سريع‌تر و جامع‌تر بودجه 92 ضروري است.

روح‌الله بيگي نماينده مردم مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد ابلاغ هر چه سريع‌تر بودجه از سوي دولت به مجلس گفت: براي حل مشكلات مالي و رفع نياز فعلي جامعه ابلاغ هر چه سريع‌تر و جامع‌تر بودجه 92 ضروري است.
 
وي در ادامه روشن نبودن وضعيت نرخ ارز و سياست‌هاي پولي را موجب بلاتكليفي بودجه 92 دانست و تصريح كرد:‌ هر چه زودتر بايد لايحه بودجه به مجلس ابلاغ شود تا پارلمان در جهت رفع نواقص و كاستي‌هاي آن اقدامات لازم را ترتيب دهد.

عضو هيئت رئيسه كميسيون اقتصادي تاخير در ابلاغ بودجه 92 از سوي دولت را با افزايش بيكاري در جامعه برابر خواند و بيان كرد: با توجه به اينكه در سال اقتصاد مقاومتي و توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني قرار داريم هرگونه تاخير در ابلاغ بودجه به وابستگي و عدم رشد سرمايه‌گذاري داخلي منجر مي‌شود.
 
بيگي در پايان خاطرنشان كرد: دولت براي بودجه‌نويسي سال 92 بايد ملزومات  اقتصاد مقاومتي و ظرفيت‌ بالاي نيروي  انساني در كشورمان را در نظر بگيرد و مجلس نيز با كنكاش و مسئوليت يك ساله اين بودجه را تصويب كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیگی ، وابستگی ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.