سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز ؛

کلنگ احداث تقاطع چهارراه باقرشهر به‌زمین زده‌شد

صبح امروز در مراسمی باحضور عضو شورای‌اسلامی شهر تهران و رئیس ‌شورای‌‌اسلامی باقرشهر و مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا ، کلنگ‌احداث تقاطع جاده‌قـدیـم قم با بـلوار شهید عسگری به‌زمین زده‌شد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس بیادی دراین مراسم ضمن تأکید بر اهتمام شورای‌اسلامی و نیز شهرداری تهران مبنی‌بر کمک ‌به حل‌مشکلات شهرهای پیرامونی پایتخت، اظهار امیدواری کرد پروژه تقاطع چهارراه باقرشهر در مدت‌زمان برنامه‌ریزی شده و با کیفیت‌مطلوب به‌سرانجام برسد. وی از مدیران شورای‌اسلامی و شهرداری باقرشهر خواست تا با رفع هرچه سریعتر معارضات‌موجود در مسیر پروژه، زمینه تسریع در عملیات‌اجرایی را برای دست‌انـدرکـاران طرح فراهم ‌نمایند.
 
دکترحسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز با اشاره به شعار چندسال اخیر مدیریت‌شهری مبنی‌بر کاهش فاصله امکانات شمال و جنوب پایتخت، پروژه‌های متعدد دردست اجرا در مناطق باقرشهر و کهریزک را تلاشی‌دیگر جهت رفع دغدغه‌های ترافیکی شهروندان دراین محدوده توصیف‌کرد.
 
وی همچنین ضمن تشکر از اعضای شورای‌اسلامی شهرتهران به‌خاطر پیگیری مجدانه مشکلات مردم جنوب‌شهر و نیز شهرهای پیرامونی تهران، پروژه‌های عمرانی دردست احداث کهریزک و باقرشهر را در بهبود شرایط ترافیکی این مناطق بسیار تأثیرگذار خواند.
 
دراین مراسم شهرداران باقرشهر و کهریزک و رئیس ‌شورای‌اسلامی باقرشهر طی سخنانی از حمایت‌های شهرداری تهران و توجه به رفع‌مشکلات حمل‌و‌نقلی این مناطق، تقدیرو تشکر کردند.
 
گفتنی‌است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسکری(چهارراه باقر‌شهر) یک برنامه زمان‌بندی 9 ماهه داشته و با تحویل زمین کارگاه به پیمانکار، تلاش برای رفع معارضات‌ این پروژه در دستورکار قرار‌گرفته است.
 
زیرگذر طراحی‌شده در تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم‌قم با بلوار علامه عسکری، به شیوه تاپ اند داون احداث‌می‌شود و باتوجه به زمان‌بندی فشرده پروژه، برای احداث پل روگذر از سازه فلزی بهره‌گیری خواهد شد./ل
برچسب ها: کلنگ ، احداث ، تقاطع ، باقرشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.