سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوود دهقانی:

بی توجهی مسئولان استان خانه نشینم کرده بود/ از جباری سپاسگذارم

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در راستای تقویت تیم های پایه استان چندی پیش از دهقانی فوتبالیست سابق این استان برای همکاری در باشگاه آلومینیوم دعوت به عمل آورده است.

داوود دهقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در تیم های پاس- فولاد- سپاهان اصفهان سالهای زیادی را در خط حمله فعالیت می کردم و عملکرد بسیارخوبی در مصاف با حریفان ارائه می دادم امی متاسفانه درسن 28 سالگی دچار مصدومیت شدید و مجبور به جدایی از دنیای فوتبال شدم.

وی ادامه داد: درسالهایی که درتیم های لیگ برتر مشغول و توپ می زدم فوتبال استان هرمزگان رشد و پیشرفت کنونی را دارا نبود اما خوشبختانه حال با حضور جباری زاده مدیرعامل فعلی آلومینیوم شرایط فوتبال دراین استان متفاوت شده است و تیم استان هرمزگان دارای یک تیم فعال درلیگ برتر است این مساله اتفاق خوشایندی برای فوتبال مردم استان هرمزگان است.

دهقانی تصریح کرد: پس از مصدومیت شدیدی که دچارشدم مسئولان استان بی توجهی های بسیاررا به من روا داشتند و با وجود اینکه فوتبال استان نیاز به افراد با تجربه ای همچون من داشتند اما مسئولان استان بی لطفی کردند و همین مساله سبب شد خانه نشین و از دنیای فوتبال برای مدتی طولانی دور باشم.

وی افزود: جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان دراقدامی پسندیده و شایسته خواهان حضور من در تیم های پایه و تیم فوتبال جوانان استان شده است و خوشبختانه پس از برگزاری جلسه برای همکاری با جباری زاده و تیم های پایه استان به توافق رسیدیم و از این پس با سایر اعضا کادرفنی دراین تیم فوتبال استان هرمزگان فعالیت می کنم.

دهقانی خاطرنشان کرد: امیدوارم درکنار سایر افراد فعال در فوتبال استان هرمزگان موفق عمل کنیم و با همکاری یکدیگر زمینه ی رشد و پیشرفت فوتبال استان را فراهم کنیم تا آینده تیم بزرگسالان باشگاه آلومینیوم تضمین شود و حریفی قدرتمند برای سایر رقبا محسوب شویم. /مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.