سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن بزرگ کودکان تهرانی در میدان ونک برگزار شد

همزمان با روز جهانی کودک و به همت شهرداری منطقه 3 ظهر امروز مراسم نمادینی با حضور عده کثیری از کودکان و بزرگسالان در میدان ونک برگزار شد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 3، طی این برنامه تعدادی از کودکان که سوار بر ماشین های قدیمی بودند  با اهدای شاخه گل ، شیرینی و بادکنک به شهروندان و در دست داشتن پلاکاردهای حاوی پیام های یونیسف ، هفدهم مهر ماه روز جهانی کودک را گرامی داشتند.
 
این گزارش حاکی است در این برنامه تعدادی از کودکان مهد کودک های این منطقه سرودی را با عنوان " خدایا تو خوبی " اجرا کردند و یکی از آنها نیز بیانیه ای را پیرامون حفظ حقوق کودکان قرائت کرد که با استقبال شهروندان حاضر در این محل مواجه شد.
 
در این برنامه که معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه 3 ، اداره اجتماعی ناحیه 6  ، نیروی  انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مهد کودک های سطح منطقه مشارکت داشتند کودکان پلاکاردهایی را با شعارهای " هوای پاک و محیط زیست پاکیزه حق مسلم ماست " ،" بازی وتفریح حق ماست " و "شادی حق ماست" در دست داشتند.
 
مینو محمدزاده مدیر اجتماعی ناحیه 6 در این مراسم با اشاره به اینکه استفاده از ماشین های قدیمی در این حرکت نمادین نشانه ای از پیوند دو نسل است گفت :  روز جهانی کودک فرصتی است  تا کودکان بهتر دیده شوند چرا که  کودکان امروز، سازندگان فردا هستند که باید به درستی حقوق آنان را رعایت کرد.
 
وی اظهار کرد: کودکی دوران رشد و شکوفایی است که لازمه این رشد بر خورداری کودکان از حقوق اساسی خود مانند آموزش، بهداشت، تغذیه مناسب، اوقات فراغت، تأمین اجتماعی و سایر حقوق شهروندی است که باید به این نیازها جامع عمل پوشاند.
 
وی گفت: بدون پاسخگویی به نیازهای کودکان، دستیابی آنان به سلامت جسمی و روانی ممکن نخواهد بود و از آنجا که کودکان آینده‌سازان فردای جامعه هستند سلامت روحی و جسمی آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است./ل
برچسب ها: جشن ، بزرگ ، کودکان ، ونک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.