سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

معرفی چهره بی پیرایه اسلام بازدارنده اهانت به مقدسات است

امام جمعه موقت شهر آبسرد، بازشناسی درس های قولی و فعلی رسول الله و معرفی چهره بی پیرایه اسلام را عامل بازدارنده و خنثی کننده اهانت به ساحت مقدس ایشان از سوی استکبارگران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ˈاحمد میرشریفیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به موضع گیری تمامی مردم مسلمان جهان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) اظهارداشت: وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان جهان و ارادت خالصانه و عمیق آنان در حراست از ارزش ها و مبانی دین مبین اسلام بار دگر بر جهانیان اثبات شد.

وی با تاکید بر جاودانه بودن مهر و محبت مسلمانان و ارادت ویژه آنان نسبت به ائمه معصومین (ع) و پیامبر اعظم، اتخاذ راهکارهایی برای ممانعت از تکرار این اقدام نابخردانه از سوی استکبارگران را ضروری دانست.

امام جمعه موقت شهر آبسرد تصریح کرد: این اقدام مذبوحانه استکبارگران، ناشی از ترس و وحشت آنان از گسترش دین اسلام در جهان و نیازمند اقداماتی ریشه ای و مهمتر از آن وحدت هر چه بیشتر حول وجود رسول مکرم اسلام (ص) است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص)، عزیزی است که یک و نیم میلیارد مسلمان شیعه و سنی ایشان را محترم می شمارند، بنابراین اتحاد بین شیعه و سنی سبب می شود که استکبارگران به خود اجازه ندهند تا به شخص اول مسلمانان و مقدس ترین شخصیت اسلام و مسلمین اهانت کنند.

حجت الاسلام میرشریفی، یکی دیگر از راهکارها را بازشناسی درس های قولی و فعلی رسول الله عنوان و تصریح کرد: این اهانت به شخصیت والای پیامبر که چندین سال از رحلت ایشان می گذرد بیانگر عمق تاثیرگذاری سیره، قول و فعل پیامبر (ص) بر مردم در اعصار مختلف است که همچنان در افکار آنان به عنوان یک اصل پابرجاست بنابراین بازشناسی این درس ها و عمل به آنها خنثی کننده اقدامات سوء دشمنان است.

امام جمعه موقت شهر آبسرد با اشاره به روز جهانی کودک و روز جهانی پست، آموزه های دینی و وظایف والدین را نسبت به کودکان از دیدگاه اسلام برای نمازگزاران مورد بحث وبررسی قرار داد.

حجت الاسلام میرشریفی، در تشریح جایگاه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی اداره پست در کشور خاطر نشان کرد: با ایجاد اداره پست شاهد کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در هزینه ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: جمعه آینده مصادف با بیست و پنجم ذیقعده روز ˈدحوالارضˈ و روزه این روز همانند روزه 70 سال و کفاره گناهان هفتاد سال است.

حجت الاسلام میرشریفی افزود: در واقع دحوالارض روز شروع حیات بخشی خداوند به جهان خاکی است که توجه به آن در روایات و تعیین اعمال خاص همچون روزه، عبادت، دعا، غسل و اهتمام به آن از سوی معصومین (ع) نشانگر عنایت حضرت حق به این روز با برکت است.

امام جمعه موقت شهر آبسرد، با بیان اینکه روز 23 ذیقعده روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) است، خاطر نشان کرد: همگان در هر جای دنیا که هستند در این روز می توانند با ذکر ˈصل الله علیک یا ابالحسنˈ زائر امام رضا (ع) باشند و در برخی روایات نقل شده است که امام رضا (ع) در این روز به شهادت نایل شده اند.

حجت الاسلام میرشریفی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و خطرات جاده همند آبسرد ، تسریع روند زیرسازی و آسفالت این جاده برای به ثمر نشستن هر چه زودتر خدمات ارزنده اداره راه و ترابری شهرستان دماوند و تلاش فراوان برای رفع معارضین ضروری است./س

برچسب ها: اسلام ، اهانت ، مقدسات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.