سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/استاندار كرمانشاه :

روز بيستم مهرماه روز به يادماندني در تاريخ قطور استان کرمانشاه به يادگار خواهد ماند

استاندار كرمانشاه گفت: روز بيستم مهرماه كه يادآور سفر تاريخي و باشكوه رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) به استان است به عنوان روز به يادماندني در تاريخ قطور و شكوهمند اين استان به يادگار خواهد ماند

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
سيددادوش هاشمي استاندار كرمانشاه طي گفتگويي با اشاره به در آستانه قرار گرفتن تاريخ اولين سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان ‘گفت:خداي عزوجل راسپاس مي گوييم كه مردم استان كرمانشاه در سال گذشته ميزبان قدوم پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب بودند و از پرتو سفر معظم له فضاي معنوي خاصي در استان طنين انداز شد و همچنين مصوبات گرانسنگي نصيب مردم استان گشت.

وي افزود:بيستم مهرماه سال 90 در فكر و انديشه مردم استان حك شده است لذا وظيفه ما مسؤلين استاني استقبال مناسب و تدارك و اجراي برنامه هاي متنوع از سالگرد سفر معظم به استان است .

 هاشمي افزود:خوشبختانه عظمت و شكوه سفر بيستم مهرماه يادآور بيعت ها و حماسه هايي است كه مردم ولايتمدار استان كرمانشاه با مولا و مفتداي خويش خلق كردند.

وي در ادامه به طرح راه آهن غرب كشور به عنوان يكي از مصوبات مهم سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت:خوشبختانه پروژه راه آهن غرب با سرعت خوبي در حال اجرا است و پروژه راه آهن كرمانشاه به خسروي به پشتوانه مصوبات سفر در كوتاهترين زمان ممكن اجرايي و عملياتي گرديد.

وي اعلام داشت :به فضل خداي قادر متعال در تلاش هستيم كه انشاءالله مراسم اولين سالگرد سفر معظم له در استان را به بهترين و زيبا ترين شكل ممكن بر گزار نمائيم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، استاندار ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.