سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري دومين همايش تجليل از كارآفرينان در دامغان

دومين همايش تجليل از كار آفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، رئيس شوراي شهر دامغان در جلسه كميسيون اشتغال و كار آفريني شوراي اسلامي شهر دامغان كه در سالن جلسات اين شورا برگزار شد گفت: دومين همايش تجليل از كارآفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

رضا زارع زاده گفت: اين همايش با هدف تشويق سرمايه گذاران و حمايت از آنان و تجليل از كارآفرينان برتر از سوي كميسيون اشتغال و كار آفريني شوراي اسلامي شهر دامغان و تعيين معاير و شاخص هاي كار آفرين برتر برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه براي بهتر برگزار شدن همايش كار آفرينان دامغان از وزراي صنعت معدن وتجارت، جهاد كشاورزي و كار، تعاون و رفاه اجتماعي دعوت به عمل مي آيد افزود: هماهنگي هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته و اميدواريم كه وزرا نيز بتوانند در اين همايش شركت كنند.

وي از تشكيل كارگروه هاي تخصصي در روز برگزاري اين همايش خبر داد و افزود: با تشكيل اين كار گروه ها مي توانيم از نظرات و تجربيات كارشناسان در جهت تقويت اشتغال و سرمايه گذاري در اين شهرستان بهره بگيريم.

در اين جلسه هر يك از اعضاء به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمينه هر چه بهتر برگزار شدن دومين همايش تجليل از كار آفرينان برتر دامغان پرداختند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.