سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تکذیب پس زدگی کبد رضا داوود نژاد

رضا داوود نژاد بازیگر سینما، دچار پس زدگی کبد نشده است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  مدیر کل انجمن حمایت از بیماران کلیوی فارس گفت: مراجعه مجدد رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون به بیمارستان نمازی شیراز به علت پس زدگی کبد نیست و او درشرایط عادی به این بیمارستان مراجعه کرده است.
نادرمعینی گفت: معمولا بیمارانی که عمل جراحی پیوند کبد انجام می دهند باید مراجعه متعدد بعد ازعمل داشته باشند تا سلامت آنها تحت نظرباشد.
وی افزود: مراجعه داوود نژاد به بیمارستان نمازی شیراز برای کنترل آنزیم است و موضوع پس زدگی کبد که برخی ازرسانه ها آن را عنوان کرده اند، صحت ندارد.
مدیرکل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان فارس گفت: احتمال پس زدگی پیوندهای کلیه یا کبد در 10 درصد عمل ها وجود دارد لیکن این موضوعی چالش برانگیز نیست.
وی گفت: تیم پیوند اعضا در بیمارستان نمازی شیراز با دقت و کنترل کم نظیر، پیوندهای کلیه و کبد را انجام می دهند و برای انجام پیوند بیماران، زحمت بسیاری کشیده می شود.
معینی افزود: انجام بیش از 200 پیوند کلیه و کبد درسال در بیمارستان نمازی شیراز موجب شده است که شیراز به عنوان قطب پیوند اعضا در کشور شهرت یابد و این اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی کم نظیر با زحمات تیم پیوند اعضا در بیمارستان نمازی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می شود.
رضا داوود نژاد 13 اردیبهشت ماه امسال به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی پیوند کبد قرارگرفت و 16 تیرماه امسال پس ازعمل موفقیت آمیز این پیوند، به تهران بازگشت./س

برچسب ها: داوود نژاد ، کبد ، تکذیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.